//

Foto's op iPhone 5S iOS 8.1

Foto's op iPhone 5S iOS 8.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen " filmrol ", " Mijn Fotostream " , " Bursts ". Ik zie nl. dat mijn foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 08:44
brr01 brr01 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard Foto's op iPhone 5S iOS 8.1

Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen " filmrol ", " Mijn Fotostream " , " Bursts ". Ik zie nl. dat mijn foto's zowel in " Filmrol " als in " Mijn fotostream " staan, maw, dus dubbel. Hoe kan ik die daar afkrijgen ? Ik heb nl. de indruk dat als ik de iPhone ( 5S iOS 8.1 ) aansluit op mijn PC , de foto's terug op de iPhone komen. Heeft dit te maken met iCloud of met iTunes ? Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-14, 15:16
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brr01 Bekijk bericht
Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen " filmrol ", " Mijn Fotostream " , " Bursts ". Ik zie nl. dat mijn foto's zowel in " Filmrol " als in " Mijn fotostream " staan, maw, dus dubbel. Hoe kan ik die daar afkrijgen ? Ik heb nl. de indruk dat als ik de iPhone ( 5S iOS 8.1 ) aansluit op mijn PC , de foto's terug op de iPhone komen. Heeft dit te maken met iCloud of met iTunes ? Alvast bedankt !
Dag brr01!

Filmrol = foto's op dit apparaat
Fotostream = foto's op al jouw iCloud-apparaten, die 'fotostream' aan hebben staan
Burst = enkel voor iPhone 5S en hoger: een manier om foto's te nemen (nl. de witte, ronde knop om foto's te maken ingedrukt houden, de iPhone maakt nu zeer veel foto's en jij kan er de beste (met mooiste kwaliteit etc.) uitkiezen).

Ik zie dat je geen iPad of Mac hebt, in dat geval zou ik Fotostream zeker uitzetten. De foto's worden steeds geüpload naar je iCloud-account waardoor ook de batterij een klein beetje sneller leeg loopt.
Met deze functie worden de foto's die op je iCloud-apparaten staan (iPod/iPhone/iPad) gecombineerd, zodat je ze op eender welk apparaat kan zetten.
Maar aangezien je enkel een iPhone hebt, is deze functie compleet nutteloos.
- Ga naar Instellingen > iCloud > Foto's en zet 'iCloud-fotobibliotheek (bèta)', 'Mijn fotostream', 'Upload Burst-foto's' en 'iCloud-fotodelen' uit.

Groetjes,
IYZY
__________________
The blond girl who's interested in technology
  #3  
Oud 05-11-14, 15:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Maar aangezien je enkel een iPhone hebt, is deze functie compleet nutteloos.
Dat is wat overdreven. Er bestaat ook zoiets als iCloud for Windows 4.0.1 die Fotostream ook synchroniseert met een Windows computer.
  #4  
Oud 06-11-14, 13:35
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er bestaat ook zoiets als iCloud for Windows 4.0.1 die Fotostream ook synchroniseert met een Windows computer.
Oké, dat wist ik niet.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is wat overdreven.
Je kan niet altijd alles weten. Niet iedereen is of voelt zich slim op alle vlakken.


@TS: als je je foto's automatisch wil synchroniseren met je PC, kan je iCloud for Windows downloaden en je foto's op de computer bekijken.
  #5  
Oud 06-11-14, 14:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Je kan niet altijd alles weten. Niet iedereen is of voelt zich slim op alle vlakken.
Dat is zo, men kan niet alles weten. Ik ben wetende van mijn onwetenheid en dus houd ik regelmatig mijn bek als ik niet weet waarover het gaat. Moet je ook eens proberen.
  #6  
Oud 08-11-14, 17:44
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is zo, men kan niet alles weten. Ik ben wetende van mijn onwetenheid en dus houd ik regelmatig mijn bek als ik niet weet waarover het gaat. Moet je ook eens proberen.
Jij je bek houden zeker?
Ik probeer hem te helpen, en je gaat me niet zeggen dat deze functie al SUPER lang bestaat, want dit is de eerste keer dat ik ervan hoor ...
Alsof jij nog nooit een bericht hebt geplaatst waar oncorrectheden instaan? Nee, jij bent perfect, jij...
  #7  
Oud 08-11-14, 17:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Ik probeer hem te helpen, en je gaat me niet zeggen dat deze functie al SUPER lang bestaat, want dit is de eerste keer dat ik ervan hoor ...
Het is niet omdat jij nog nooit van iets gehoord hebt dat het nog niet SUPER lang bestaat. Fotostream voor Windows bestaat al sinds Fotostream bestaat en dat is al een paar jaren.

Ik ben alles behalve perfect. Maar als ik informatie geef dan geef ik wel de juiste informatie. Succes verder.
  #8  
Oud 09-11-14, 12:18
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het is niet omdat jij nog nooit van iets gehoord hebt dat het nog niet SUPER lang bestaat. Fotostream voor Windows bestaat al sinds Fotostream bestaat en dat is al een paar jaren.

Ik ben alles behalve perfect. Maar als ik informatie geef dan geef ik wel de juiste informatie. Succes verder.
Wel, ik vind enkel artikels waarin beschreven staat hoe je iCloud op Windows krijgt van sinds iOS 8 uit kwam...
Bij eerdere artikels (iCloud panel) staat beschreven hoe de dienst absoluut nog niet op punt staat en je in vele gevallen iCloud moet in- en uitschakelen, of documenten handmatig uploaden via iCloud.com...
Nu het op punt staat zal je er uiteraard veel meer over te horen krijgen.

En nee: jij hebt nog nooit eens iets verkeerd op gehad? Iets geschreven waarvan je bijna zeker was dat uiteindelijk toch verkeerd bleek te zijn? Nee, jij toch niet?
Wat zou je dan zelf liever hebben: iemand die je er attent op wijst en je rustig je kennis wil laten bijschaven, of een nerdachtige betweter die wat komt opscheppen over hoe dom je bent en hoeveel beter hij alles weet?
Ieder z'n eigen karakter, natuurlijk.
Ik heb toch liever dat ze mij rustig vertellen wat er verkeerd is en mij vertellen hoe het beter kan, en niet beginnen met dat ik mijn bek dicht moet houden als iets fout is fouten zijn er om te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone annmnpnnngs iPhone algemeen 2 05-07-14 18:52
Foto: Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen speedme Muziek, foto & video 0 25-10-10 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.