Ik kan geen foto's verwijderen... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de foto's van mijn oude telefoon op mijn computer gezet, en die weer overgezet op mijn iphone. Maar nu heb ik een apart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen foto's verwijderen...
Ik heb de foto's van mijn oude telefoon op mijn computer gezet, en die weer overgezet op mijn iphone. Maar nu heb ik een apart album met 400 foto's van mijn computer, die ik niet kan verwijderen;
- als ik op een foto klik uit dit album, komt er geen prullenbakje tevoorschijn. - als ik foto's selecteer, komt er geen prullenbakje tevoorschijn. - als ik mijn albums wijzig, komt er geen rood symbooltje voor te staan. - ik kan het album niet naar rechts slepen, en dan verwijderen. Al de foto's uit dit album staan niet in mijn filmrol. Weet iemand hoe ik deze foto's wel kan verwijderen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze niet via itunes op mijn iphone gezet..
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
foto albums, foto's, foto's verwijderen, iphone, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) | sannev86 | iPhone algemeen | 6 | 12-08-13 21:06 |
Kan geen foto's verwijderen | majuma | iPad algemeen | 1 | 06-07-13 16:13 |
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 | ronsleegers23 | iPhone algemeen | 0 | 20-11-12 18:27 |
hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh. | Vulcan | Muziek, foto & video | 3 | 02-09-11 15:13 |
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen | Maaike_22 | Muziek, foto & video | 3 | 19-02-10 12:05 |
|
|