Tweets sharen op Twitter vanaf iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de een of andere manier kan ik op m'n nieuwe iPhone 6 geen tweets van andere partijen meer sharen naar Twitter. Ik krijg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweets sharen op Twitter vanaf iPhone 6
Op de een of andere manier kan ik op m'n nieuwe iPhone 6 geen tweets van andere partijen meer sharen naar Twitter. Ik krijg de melding verbinding met Twitter mislukt. Wie heeft de gouden tip....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoel je precies met 'tweets sharen naar Twitter'? Gaat het om tweets retweeten? Eén ding dat je zeker kan doen is: Instellingen > Twitter (beetje meer naar beneden). Indien er boven de knop 'Voeg account toe' een accountnaam staat, klik er dan op en klik op 'Verwijder account'. Ga terug en klik op 'Voeg account toe' en log je in met je Twittergegevens. Hopelijk is het probleem nu van de baan. Groetjes, IYZY
|
|||
|
|||
Hallo IYZY,
Dank voor je goede tip. Dit is de oplossing van mijn probleem. Soms is het niet zo moeilijk, maar je moet even op het goede spoor worden gezet. Nogmaals dank. Jabo |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding mislukt bij sharen op twitter | dubchek | iPad algemeen | 0 | 01-02-14 11:34 |
Mobile Twitter ( dus via webbrowser) laadt slechts 20 tweets | gebo51 | iPhone algemeen | 0 | 14-02-13 20:05 |
Twitter geeft op startpagina afgeschermde tweets | Stakie | iPhone Apps | 2 | 10-02-12 09:58 |
Twitter iPad slaat geen tweets op :( | borgqueenx | iPad Apps | 3 | 23-09-10 23:38 |
|
|