iPhone 6 stof rondom home button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb sinds een tijdje een nieuwe iPhone 6. Het viel me echter sinds vandaag op dat er rondom de home button wat zooi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 stof rondom home button
Hey,
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe iPhone 6. Het viel me echter sinds vandaag op dat er rondom de home button wat zooi zat, soort van stof. Is er in iedergeval wel uit te krijgen met een stukje papier, maar is dit normaal dat er rotzooi tussen de homebutton kan glippen? Het lijkt erop dat het niet achter de home button kan verdwijnen, het is er nog wel altijd uit de halen met een stukje papier. Is dit normaal? Alvast bedankt! Mvg, Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar ook last van, daarnaast heb ik ook nog lak schade aan de homebutton ring geen idee hoe dit is ontstaan maar het is wel zichtbaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock button fungeert als Home button | Basdm | iPhone algemeen | 4 | 01-02-14 00:17 |
iPhone 5 home button | DaMeastro | iPhone algemeen | 2 | 27-10-12 13:05 |
iPhone 4 Home Button. | PatrickDRD | iPhone algemeen | 0 | 18-07-11 00:34 |
Stof naast home knop/deukjes zwarte rand iPhone 4 | Kees1981 | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 12:31 |
|
|