Beste, mijn frontcamara geeft beeld dat die is vast gelopen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5 front Camara is blijkbaar vast gelopen. Hoe is dit te verhelpen ? Heeft het met updat te maken of gewoon een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste, mijn frontcamara geeft beeld dat die is vast gelopen!
Mijn iphone 5 front Camara is blijkbaar vast gelopen. Hoe is dit te verhelpen ? Heeft het met updat te maken of gewoon een nieuwe erin zetten? Back doet het wel
Laatst gewijzigd door dhpen; 13-11-14 om 21:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je telefoon al een reboot gegeven?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen een harde reset uit. Als je niet weet wat een harde reset is dan klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. | Noat | iPhone algemeen | 3 | 20-04-14 16:18 |
Mijn iPhone is al een aantal keren vast gelopen | psychoke225 | iPhone algemeen | 5 | 16-11-12 17:16 |
mijn ipad geeft zwart beeld. | boaz21 | iPad algemeen | 2 | 14-11-12 12:27 |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! | Marccus | iTunes | 4 | 06-01-08 02:35 |
|
|