//

Kromme Iphone 6 Help!!

Kromme Iphone 6 Help!! discussie in iPhone algemeen forum; Na een maand is nu mijn iphone 6 krom ondanks weinig in broekzak dragen en gebruik van een goed hoesje.. Terug naar KPN gegaan werd al uitgelachen door de medewerker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 13-11-14, 22:58
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard Kromme Iphone 6 Help!!

Na een maand is nu mijn iphone 6 krom ondanks weinig in broekzak dragen en gebruik van een goed hoesje..

Terug naar KPN gegaan werd al uitgelachen door de medewerker daar..

Maar de telefoon is nu dus naar KPN e-repair gegaan en die komen met dit verhaal:

Prijsopgave
Wij wachten op uw reactie op de prijsopgave. Er wordt maximaal 30 dagen gewacht, daarna wordt uw toestel ongerepareerd retour gezonden.
Diagnose

Val-/druk-/stoot schade
Uitleg bij diagnose

Toelichting schade buiten garantie: Val en stoot schade is schade als gevolg van vallen of stoten van het toestel. Een kleine val is voldoende om de printplaat te breken. De verbinding tussen de onderdelen in het toestel wordt dan verbroken. Hierdoor functioneert het toestel niet meer. Het kan voorkomen dat de behuizing volledig gaaf is. Valschade valt buiten de garantievoorwaarden van het mobiele toestel. Drukschade is schade die ontstaat door (hevige) druk op het toestel. Dit kan bijvoorbeeld door op het toestel te gaan zitten (toestel bevindt zich bijvoorbeeld in de achterbroekzak).Net als bij valschade hoeft drukschade niet altijd van buitenaf te zien te zijn. In sommige gevallen is het te zien door verkleuringen of vlekken op het display. Ook is de printplaat meestal aangetast. Dit kunnen kleine breuken zijn, waardoor er soms wel en soms geen contact is tussen de verschillende onderdelen. Dit uit zich meestal in uitval van bepaalde functies terwijl andere functies het gewoon blijven doen. Drukschade valt buiten de garantievoorwaarden van het mobiele toestel.


Wat moet ik nu dit is toch gewoon dik garantie?
Heb al wel gehoord dat je naar de apple store in Den Haag kunt gaan en dat je dan een nieuwe krijgt kan iemand dit bevestigen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kromme iphone 6 maxmax iPhone algemeen 7 21-10-14 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.