Gedeelte contacten iphone 4s ineens kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen is een opeens gedeelte van mijn telefooncontacten verdwenen. In de contactenlijst in icloud staan dezelfde contacten als in mijn telefoon - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedeelte contacten iphone 4s ineens kwijt
Sinds een paar dagen is een opeens gedeelte van mijn telefooncontacten verdwenen. In de contactenlijst in icloud staan dezelfde contacten als in mijn telefoon - ook hierin mist dus een groot gedeelte.
Helaas heb ik zover geen back-up kunnen vinden.. Ik heb de telefoon meerdere malen opnieuw opgestart, maar dit maakt geen verschil. Heeft iemand een idee hoe ik mijn verdwenen contacten weer kan terug krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga op je iphone naar contacten > Groepen > en selecteer "Alle Contacten" , is nu je probleem opgelost? Zie je nu wel al je contacten in het lijstje staan?
|
|
|||
|
|||
Helaas staan alle groepen: fb, icloud en de groep 'op mijn iphone' al aan.. Toch bedankt voor de tip. Zijn er nog andere suggesties?
|
|
|||
|
|||
Contacten verdwijnen niet spontaan. Ergens op een synchroniserend apparaat zal er wellicht aan de contacten zijn gesleuteld.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het terug gezocht en de contacten zijn verdwenen nadat ik een app heb gedownload, kan het daaraan liggen misschien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ineens alle contacten weg | JanG | iPhone algemeen | 9 | 27-12-13 12:25 |
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? | BJSApple | iTunes | 2 | 02-12-13 22:35 |
Contacten ineens weg | Vullings | iPhone algemeen | 15 | 04-11-12 18:45 |
Contacten widget ineens wit | evdpol | iPhone algemeen | 1 | 13-07-12 09:27 |
touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer | bazz1977 | iPhone algemeen | 13 | 22-10-09 11:55 |
|
|