Mail op Iphone verwijderd, toch 1,3 GB mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Ik heb een Iphone 4S, versie 8.1. Ik wis de mail (en verwijderde mail, en prullenmand) regelmatig, maar toch blijft het apparaat bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail op Iphone verwijderd, toch 1,3 GB mail
Goedemorgen allemaal,
Ik heb een Iphone 4S, versie 8.1. Ik wis de mail (en verwijderde mail, en prullenmand) regelmatig, maar toch blijft het apparaat bij 'gebruik' aangeven dat 1,3 GB gebruikt wordt door Mail. Kan ik dit oplossen? Want ik heb dat 1,3 GB geheugen nodig voor iets anders. groeten van Claudia Laatst gewijzigd door Claudia2365; 17-11-14 om 13:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien de mailtjes verwijderen via je Comp ? Dan zijn ze volgens mij ook echt verwijderd. Maar goed zeker weten doe ik het niet.
|
|
|||
|
|||
Dit lukt niet helaas. Ik kan wel apps verwijderen, maar geen mail via de computer. Ik weet niet hoe je dat zou moeten doen..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of inloggen met je iPhone op de website...?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Normaal worden toch álle gegevens verwijderd als je een app verwijderd? | MCNO | iPad Apps | 0 | 24-09-14 22:22 |
Mail account automatisch verwijderd | Rickerttt | iPad algemeen | 4 | 21-05-13 13:27 |
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd | DidySwiers | iPhone algemeen | 0 | 05-07-11 21:52 |
Mail wordt gearchiveerd ipv van verwijderd | dureappel | iPhone algemeen | 7 | 14-09-10 22:55 |
mail versturen/ontvangen werkt, toch foutmelding!!! | shockwavestudios | iPhone algemeen | 0 | 27-02-09 21:31 |
|
|