mail versturen/ontvangen werkt, toch foutmelding!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds twee dagen heb ik op mijn iphone 3g 2.2.1 versie een probleem met de applicatie mail. Ik kan gewoon mails ontvangen en versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail versturen/ontvangen werkt, toch foutmelding!!!
Hallo,
Sinds twee dagen heb ik op mijn iphone 3g 2.2.1 versie een probleem met de applicatie mail. Ik kan gewoon mails ontvangen en versturen maar ik krijg iedere keer als ik een mail binnenhaal de foutmelding: 'MAIL OPHALEN NIET MOGELIJK' De verbinding met de server is mislukt. wie o wie helpt mij hiermee alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 6 | 22-02-11 12:02 |
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! | Urbancowboy | iPhone algemeen | 8 | 21-07-10 21:46 |
Mail ontvangen werkt niet | Larachesound | iPhone algemeen | 18 | 24-02-10 20:15 |
Gratis SMS versturen via e-mail(werkt in België) | Limoonux | iPhone algemeen | 19 | 08-02-08 17:26 |
|
|