mijn iphone 6 gaat uit/aan en afbeelding blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) een I-iPhone 6 bestelt die nu wat mankementen vertoont. telefoon gaat elke dag wel minimaal 1 a 2 keer uit en weer aan. geluid gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone 6 gaat uit/aan en afbeelding blijft hangen
een I-iPhone 6 bestelt die nu wat mankementen vertoont.
telefoon gaat elke dag wel minimaal 1 a 2 keer uit en weer aan. geluid gaat harder en zachter zonder dat ik dat wil. en de afbeelding van het geluid blijft hangen op het scherm en gaat niet weg, tenzij ik de telefoon uit/aan zet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Apple TV blijft hangen tijdens de update | Elsemarieke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-05-13 15:35 |
Mijn iphone blijft in recovery hangen en komt er op geen manier uit. | t0m0x | iPhone algemeen | 1 | 12-02-13 19:52 |
Mijn iPhone blijft hangen op het appeltje, wat nu? | Liinde | iPhone algemeen | 2 | 31-01-13 20:03 |
Tijdens update blijft mijn Iphone hangen | Spaay | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 21:09 |
Windows: Mijn iPhone blijft hangen in iTunes--->adapter | joostvl | iTunes | 1 | 02-09-08 00:10 |
|
|