leek met iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een leek met een Apple Is goed dat ik de batterij van de iphone 5s helemaal leeg heb laten lopen Is dat goed? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
leek met iphone
Ik ben een leek met een Apple
Is goed dat ik de batterij van de iphone 5s helemaal leeg heb laten lopen Is dat goed? Moet de locatie pijltje moet die ook aan of uit? Nog een vraag klopt het dat de batterij binnen 15 uur leeg is Met veel spellen dingen doen dingen instaleren Wie weet het kan mij raad geven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een appje buienalarm en die wil de locator altijd aan hebben. In hun tutorial staat dat die dat geen effect heeft op het batterij verbruik. Of dat zo is?
In het algemeen wordt gezegd dat locator uitzetten batterij bespaart. Of dat met de huidige ios versie nog steeds geldt ? Geen idee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als een app echter met die NMEA data (geografische locatie) kaarten of andere data gaat ophalen over 3G/4G of Wi-Fi dan veroorzaakt dat natuurlijk wel energieverbruik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Samsung dingen gebruiken ook Lithium-Polymer accu's. Die moet je ook niet elke dag laten leeglopen tot het toestel een noodstop maakt om een diepe ontlading te vermijden. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt
Maar het wel normaal dat de batterij ongeveer 15 uur mee gaat Met wat bellen en mail en app dingen er opzetten dat is normaal Hoe lang moet hij gewoon meedoen met alleen op Wi-Fi en mail ophalen |
|
|||
|
|||
timosha bedankt voor de heldere uitleg betreffende de locator.
|
|
|||
|
|||
Accuduur is helemaal gebruiksafhankelijk en dus sterk individueel verschillend. In ons huishouden varieert het tussen een uur of acht (De Mrs. met ruim 2000 volgers op 'kwetter' en 'feestboek') en bijna vier dagen (ik volg alleen mezelf).
|
|
|||
|
|||