de server accepteer het afzenderadres niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iphone 6 ontvangen, maar nu krijg ik een melding als ik een email verzend. Ik heb mail van ziggo en krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de server accepteer het afzenderadres niet
Ik heb gisteren mijn iphone 6 ontvangen, maar nu krijg ik een melding als ik een email verzend.
Ik heb mail van ziggo en krijg nu op mijn iphone 6 de melding: de server accepteer het afzendadres niet. Kent iemand het probleem en hoe is dit op te lossen? Ik heb het stappenplan van ziggo gevolgd hoe de mail in te stellen op een iphone 6 maar zonder resultaat. Mail ontvangen lukt wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En daarbij is het zeer onverstandig je emailadres van je provider te gebruiken. Als je kabelleverancier het in zijn bol haalt het contract met ziggo te verbreken ( net zoals nu in twente gebeurd is) ben je ook je emailadres(sen) kwijt.
|
|
|||
|
|||
Uiteraard heb ik al gekeken bij de andere "oplossingen" maar die zijn niet hetzelfde als mijn probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bel ziggo wel, die geeft de oplossing maar. Ik ben al uren bezig het voor elkaar te krijgen.
Laatst gewijzigd door Harold1; 25-11-14 om 15:41. |
|
|||
|
|||
ik heb met Ziggo en Apple contact gehad maar ze hebben beiden geen oplossing
|
|
|||
|
|||
Wie is je telefoonprovider?
Je kunt proberen om de gegevens van die te gebruiken als uitgaande server |
|
|||
|
|||
Ik heb het lek boven. Ik kan nu mail versturen.
Volg het stappenplan via deze link iPhone ? Ziggo mail instellen | E-mail Instellingen Het stappenplan op de site van Ziggo werkt niet voor de Iphone 6 icm IOS 8.1.1. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
Zoeken op server lukt niet | PeHa5772 | iPhone algemeen | 0 | 06-12-10 14:40 |
Onjuist afzenderadres | Rene2108 | iPhone algemeen | 3 | 02-01-09 20:11 |
Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. | Simian | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 18:48 |
server niet kunnen vinden | veld4250 | Archief | 1 | 24-03-08 21:07 |
|
|