Wordfeud iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb Wordfeud geïnstalleerd, en pushberichten niet ingesteld. Ik wil de pushberichten toch ontvangen. Hoe kan ik pushberichten alsnog installeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordfeud iPad
Heb Wordfeud geïnstalleerd, en pushberichten niet ingesteld. Ik wil de pushberichten toch ontvangen. Hoe kan ik pushberichten alsnog installeren?
Laatst gewijzigd door iedjes; 24-11-14 om 00:00. Reden: Heb ik óók bekeken, maar bij alle apps kun je dat instellen, behalve bij Wordfeud, kijk maar eens even. Dank voor de moeite. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al gekeken bij Instellingen -> Berichtgeving? en dan bij het gedeelte niet inbegrepen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde en de applicatie staat niet bij berichtgeving (ook niet bij niet inbegrepen), ook bij de instellingen van de applicatie zelf is er geen optie voor berichtgeving, vreemd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verwijderen en opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Ik heb Wordfeud geïnstalleerd, en per ongeluk aangegeven dat ik géén pushberichten wil ontvangen. Alsnog wil ik pushberichten instellen, maar hoe. In het Berichtencentrum gaat dat niet.weet jij het misschien?
, |
|
|||
|
|||
Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Wordfeud
Ik heb de app verwijderd, en weer opnieuw geinstalleerd.maar... Dan wordt er niet meer gevraagd of ik pushberichten wil ontvangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad met wordfeud | bruchlee | iPad Games | 16 | 02-11-12 23:02 |
Gekochte Wordfeud geeft op iPad TOCH reclame !?! | KIN174 | iPad Apps | 40 | 19-07-12 15:55 |
|
|