Recente tel.gesprekken staan op ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik 2x op de homeknop vd ipad druk zie ik alle openstaande tabbladen maar ook mijn recente telefoongesprekken bovenaan staan. Hoe kan ik ervoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recente tel.gesprekken staan op ipad
Wanneer ik 2x op de homeknop vd ipad druk zie ik alle openstaande tabbladen maar ook mijn recente telefoongesprekken bovenaan staan.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn recent gevoerde tel.gesprekken die ik voer met mijn iPhone niet zichtbaar zijn op m'n ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gelukt! Bedankt
|
|
||||
|
||||
Thx @Timo, een Muts en een klungel blij gemaakt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg veel geblokkeerde gesprekken heb ik soms iets niet goed ingesteld staan | Renjanhes | iPhone algemeen | 1 | 11-04-13 10:20 |
Telefoon app crashed bij selectie "Recente gesprekken". | Mr.nightsea | iPhone algemeen | 1 | 12-02-13 19:57 |
recente gesprekken lijst blijft leeg | nil889 | iPhone algemeen | 0 | 06-03-11 15:43 |
recente gesprekken blijft leeg | ggoris | iPhone algemeen | 5 | 07-12-10 04:37 |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
|
|