Tijd sinds volledig opgeladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze optie werkt niet goed op mijn iPhone 6 met IOS8.1.1 Op mijn iPad 4 gaat alles goed. Als ik de iPhone oplaadt zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd sinds volledig opgeladen
Deze optie werkt niet goed op mijn iPhone 6 met IOS8.1.1 Op mijn iPad 4 gaat alles goed. Als ik de iPhone oplaadt zie ik 'tijden gebruikt en stand-by' ingevuld met uren en minuten. Als ik de telefoon daarna een tijdje uit zet, bijv. 'Snachts, zie ik geen tijden meer, maar streepjes. Ik heb de telefoon helemaal,opgeladen, 100%. Maar ik zie geen stekkertje, ook niet op mijn iPad overigens.
Kan iemand mij helpen? Ik heb de iPhone net een week en deze optie is erg belangrijk voor me! Alvast dank. Herman. Laatst gewijzigd door HermanGerardKuiper; 09-12-14 om 10:09. Reden: Nog geen reakties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterijgebruik, ios 8.1.2, ipad, iphone 6, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alarm bij volledig opgeladen accu | williamspijkers | iPhone algemeen | 0 | 02-02-14 11:14 |
Batterijpercentage vreemd na volledig opgeladen | wollie1979 | iPhone algemeen | 2 | 04-11-13 11:38 |
Tijd sinds volledig opladen kapot | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 05-07-13 02:14 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Volledig opgeladen Iphone | crius | Archief | 3 | 05-03-08 20:45 |
|
|