//

klacht apple support

klacht apple support discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu al ongeveer 1,5 uur gebeld met Apple om een Apple care+ te realiseren, maar iedere keer zetten ze me in de wacht en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-14, 12:18
marccc marccc is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Veldhoven
Berichten: 47
Standaard klacht apple support

Heb nu al ongeveer 1,5 uur gebeld met Apple om een Apple care+ te realiseren, maar iedere keer zetten ze me in de wacht en daar blijf je met gemak 15-20 in staan terwijl ze beloven dat het slechts enkele minuten duurt.
Daarnaast nog een aantal incompetente medewerkers die weinig weten en je constant in de wacht zetten, of gewoon vragen totaal niet beantwoord krijgen, of informatie die ik zou willen krijgen met een doorverwijzing naar hun site terwijl ze de informatie zelf niet eens gevonden krijgen.

Zojuist weer 25 minuten gebeld en wederom zonder resultaat, terug bellen beloven ze wel, ze doen het alleen niet!

Fijn toestel wat ik nu heb ( iPhone 6+ 64 Gb ) maar dat wil ik extra verzekeren, en laat dat nou net niet lukken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-14, 13:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marccc Bekijk bericht
Zojuist weer 25 minuten gebeld en wederom zonder resultaat, terug bellen beloven ze wel, ze doen het alleen niet!
Bedankt voor de mededeling. Dan zullen we vandaag maar niet naar Apple Support bellen.
  #3  
Oud 12-12-14, 18:43
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Woon je vlakbij een Apple store? Ga er heen.

Heb je overigens geen inboedelverzekering of een reisverzekering enz? Meestal zijn mobiele telefoons in dergelijke verzekeringen ook gedekt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klacht indienen bij apple peterschreven iPhone algemeen 8 13-10-14 09:10
klacht aan Apple Nederland zenden bruchlee iPad algemeen 20 08-01-12 11:21
Klacht klantenservice Apple raza Chat en geruchten 1 14-11-11 10:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.