Iphone herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone herstellen via de telefoon. Ik heb hier namelijk (op mn werk) geen iTunes. Maar nu zie ik in het scherm het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone herstellen
Ik wil mijn iphone herstellen via de telefoon. Ik heb hier namelijk (op mn werk) geen iTunes. Maar nu zie ik in het scherm het apple logo en daaronder de laadbalk. Maar er gebeurt niks, kan het kloppen dat het lang duurt of gaat er iets fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|||
|
|||
Het toestel in DFU mode zetten en dan herstellen met iTunes. Een iPhone met een jailbreak kan men niet wissen op het toestel zelf omdat sommige dingen niet meer staan waar ze moeten staan.
|
|
|||
|
|||
Ok, via ITunes is dus de enige optie??.. Enig idee hoe ik nu mijn iphone kan uitzetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie. Kan ik ook een tweede iTunes gebruiken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Nogmaals bedankt voor de info.
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Herstellen 5.0.1 op iPhone 4 | Bubbly | Jailbreak | 1 | 09-04-12 21:09 |
iPhone: Iphone Herstellen. | zoole | Jailbreak | 3 | 01-10-10 16:54 |
iPhone: Iphone herstellen | pjpaul | Jailbreak | 6 | 08-06-10 10:03 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|