//

Battery drain (nieuwe batterij helpt niet)

Battery drain (nieuwe batterij helpt niet) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik sinds een week heel erg last van een drain. Ik heb eergisteren een nieuwe batterij binnen gekregen van (iFixitstore) gelijk erin gedaan maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-14, 15:48
ezdeez1 ezdeez1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Unhappy Battery drain (nieuwe batterij helpt niet)

Hoi,
Ik sinds een week heel erg last van een drain. Ik heb eergisteren een nieuwe batterij binnen gekregen van (iFixitstore) gelijk erin gedaan maar heeft helaas niks geholpen. Ik heb ook al geprobeerd om de Iphone te herstellen als een nieuw toestel alleen heeft ook niks geholpen. Voor de rest heb ik ook alle locatie, bluetooth, 4g etc.. uitgezet maar dat hielp ook niet helaas..

Gisteren 2 uur gebruik, en 4 uur standby (afgerond weet het zelf helaas niet meer precies).
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of advies kunnen geven

Het gaat hier om een Iphone 5s 16GB

b.v.d.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-14, 19:54
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Advies laat je iphone eens grondig ultrasoon reinigen .
  #3  
Oud 25-12-14, 23:42
ezdeez1 ezdeez1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Advies laat je iphone eens grondig ultrasoon reinigen .
Dat is vocht schade herstel ? Ik heb de IPhone nooit in het water vallen of etc.
  #4  
Oud 26-12-14, 10:13
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

Hoe heb je hem herstelt? Met Itunes is aan te raden. Vervolgens instellen als nieuwe Iphone en geen backup/icloud met apps terugplaatsen. Als hij zonder apps goed draait, is het een of andere app die zorgt voor de drain, dus dan geleidelijk aan wat testen met apps er op zetten.
  #5  
Oud 26-12-14, 10:47
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je vraagt advies, ik geef je avies.


Krijg hier 10 tallen mensen met zelfde verhalen , nee hoor nooit nat geweest of in het water gevallen .
Als ik dan het apparaat openschoef en dieper in het toestel kijk en het 1 en ander constanteer ,dan is het altijd . Ow ja toen en toen maar dat is al heel lang geleden blabla bla


Mijn advies. Ultrasoon reinigen
  #6  
Oud 26-12-14, 16:07
ezdeez1 ezdeez1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennissch Bekijk bericht
Hoe heb je hem herstelt? Met Itunes is aan te raden. Vervolgens instellen als nieuwe Iphone en geen backup/icloud met apps terugplaatsen. Als hij zonder apps goed draait, is het een of andere app die zorgt voor de drain, dus dan geleidelijk aan wat testen met apps er op zetten.
Ik heb dit al geprobeerd, Ik heb nu drie apps (Whatsapp, Snapchat, Instagram) en nog steeds van een drain. Mijn gebruik loopt omhoog terwijl de Iphone op slaapstand staat (Zwart scherm).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interessant artikel over iPhone/iPad batterij: "Ultimate guide solving battery drain" ballegooier iPhone algemeen 4 26-04-14 10:24
Installatie als nieuwe iPhone oplossing battery drain Serge Bosman iPhone algemeen 13 21-08-13 22:59
Battery drain chabirx iPhone algemeen 6 25-02-12 17:19
Battery drain knaapjen iPhone algemeen 1 13-06-11 09:23
Battery drain SPQR Archief 2 01-08-09 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.