Reservekopie lukt niet op nieuwe iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist een nieuwe iPhone 6 ontvangen. Deze heeft iOS 8.0.1. Mijn oude 4s heeft ios 8.1.2. Bij het installeren kan ik geen reservekopie selecteren, omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie lukt niet op nieuwe iPhone 6
Zojuist een nieuwe iPhone 6 ontvangen. Deze heeft iOS 8.0.1. Mijn oude 4s heeft ios 8.1.2. Bij het installeren kan ik geen reservekopie selecteren, omdat de IPhone 6 aangeeft dat iOS 8.1.2 vereist is. Hoe krijg ik dit voor elkaar
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat lukt niet. Zit bij het installeren al vast. Eers taal, dan land en dan selecteren dat je een reservekopie uit de iCloud wilt en dan loop ik vast. Kan ook niet verder.
Moet ik eerst configureren als nieuwe iPhone Ik snap niet wat je bedoelt. Bij het confituren heb ik 3 opties Configureer als nieuwe iPhone Zet iCloud reservekopie terug ( lukt niet) Zet iTunes reservekopie terug |
|
|||
|
|||
Dan zet geen reservekopie uit iCloud terug tijdens de activatie. Dat kan je later nog doen. Je kan de activatie en update ook met iTunes doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten lukt niet, iphone 5s. | JEROENDB | iPhone algemeen | 1 | 16-10-14 21:48 |
Iphone 6 reservekopie terugzetten lukt niet | Michellexx | iPhone algemeen | 3 | 01-10-14 15:59 |
Windows: reservekopie maken lukt niet | Miob91 | iTunes | 1 | 08-04-12 10:00 |
Reservekopie lukt niet | Delight75 | iTunes | 3 | 05-07-10 22:16 |
Reservekopie lukt niet | nlrela | iPhone algemeen | 0 | 17-08-08 08:37 |
|
|