iPhone geeft virusmelding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone geeft de volgende melding als ik safari wil opstarten: De Apple heeft een virus surfen richten zich op de nieuwste locaties blootgesteld. Druk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone geeft virusmelding
Mijn iPhone geeft de volgende melding als ik safari wil opstarten:
De Apple heeft een virus surfen richten zich op de nieuwste locaties blootgesteld. Druk op ok om uw Apple te scannen op virussen. Zie bijlage voor een schermafdruk. Wat moet ik hiermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Start Safari ook automatisch die website?
(dat lijkt een Android market? ...)
|
|||
|
|||
Ja die start automatisch
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is een android market en wat moet ik eraan doen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2015 om 13:20 ---------- Wat kan ik doen om het op te lossen? Nu durf ik verder nergens op te klikken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je de foto gezien die ik erbij heb gedaan? Ik kan nu alleen nog maar op ok drukken in safari... Moet ik dat gewoon doen dan?
|
|
|||
|
|||
Druk op de thuisknop en verwijder Safari uit de achtergrond. En als dat niet werkt dan voer een harde reset uit. Als je niet weet wat dat is dan klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset.
Blijf in de toekomst heel ver weg van websites waar je zogezegd apps kan "downloaden". Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad Safari uit de achtergrond halen is de beste optie. Misschien ook via 'Instellingen' -> 'Safari' -> 'Wis geschiedenis' en 'Wis cookies en gegevens' alles even wissen...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, klopt, dat was voor de scherpe lezers.
Ik heb zelfs nog gekeken of het geen andere betekenis had Timosha had 'm dus gelijk door. BTW ik erger me dus ook aan onnodig on-Nederlands, zoals "me iPhone". Beetje humor moet kunnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Minstens zeven (7) keer het voornaamwoord "je" foutief gebruiken; 2) Minstens drie (3) keer "gewoon" gebruiken (ook als iets "ongewoon" is); 3) Minsten twee (2) keer "toevallig" gebruiken; Over het foutief gebruik van het bezittelijk voornaamwoord (3de persoon meervoud) "hun" wil het dan nog niet hebben. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beetje humor moet zeker kunnen! Doen we veel te weinig. |
|
|||
|
|||
...of net doen alsof je een taalblunder in een zin bewust maakte tijdens kritiek leveren op spelvermogens van anderen. Ik geloof dat niet zomaar...
Wel een aardige poging overigens! |
Labels |
virus, ziggo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
6e iPhone 5S geeft weer problemen. | marijn65 | iPhone algemeen | 13 | 30-05-14 19:19 |
Hoesje iphone 5 geeft strepen | Robbert1978 | iPhone algemeen | 2 | 24-10-12 14:13 |
iPhone 4 geeft schokjes? | t!mmy | iPhone algemeen | 22 | 26-09-10 01:36 |
iPhone geeft rare geluidjes! | timcaspertje | iPhone algemeen | 6 | 20-11-08 18:24 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|