6e iPhone 5S geeft weer problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is nu de zesde , jawel, zesde iPhone 5S die ik heb waarvan de thuisknop 'kapot' is. (Functioneert wel) Heb hem nu al 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
6e iPhone 5S geeft weer problemen.
Het is nu de zesde, jawel, zesde iPhone 5S die ik heb waarvan de thuisknop 'kapot' is. (Functioneert wel)
Heb hem nu al 5 keer terug moeten sturen via de Apple Care express replacement service. Elke keer is het raak met mijn thuisknop, of hij zit los, of hij kraakt.. Er is elke keer iets mee bij mij. Is dit iets wat ook echt vaak voorkomt? Of is het dikke toeval dat ik het bij elk toestel krijg dat ik ik mijn handen heb? (Ik ben een persoon wie heel erg zuinig is op zijn spullen, al zeg ik het zelf. Gelijk bij aanschaf een screenprotector, beschermhoesje etc. en laten vallen heb ik hem nooit.) De vorige keer heb ik een compleet nieuwe gekregen uit de winkel, daarvoor elke keer een refurbished toestel. Ik heb alweer contact opgenomen met Apple en ze willen me weer een nieuwe toesturen, maar ik wordt er nu helemaal gek van. Moet ook elke keer een nieuwe screenprotector aanvragen, dan wel gratis, vanwege de levenslange garantie op ZAGG, maar wel €3,99 verzendkosten betalen. Wat raden jullie mij aan om te doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben jij niet te kieskeurig??? Ik geef er niet zo veel om.
|
|
||||
|
||||
Kieskeurig ben ik inderdaad wel ja..
Maar voor een toestel waar ik €799 + €99 verzekering voor heb betaald, verwacht ik geen mankementen. Als ik er een paar tientjes voor had neergelegd oké. Maar ik snap dat je dat zegt, veel vrienden van mij zeggen dat ook tegen me |
|
|||
|
|||
De homebutton maakt bij mij ook soms een soort van krakend geluid.
Ik stoor me er niet aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier zijn drie iPhone 5s in huis zonder kraak- en rammelproblemen. De eerste twee werden op de releasedag in Duitsland en Frankrijk gekocht (in een Apple Store). De derde een paar weken geleden via de Belgische Online Apple Store. |
|
||||
|
||||
haha hm, dan heb ik toch wel erg veel pech..
Terwijl ik bij m'n vorige 4 en 4s nooit iets heb gehad. Misschien moet ik dat nu inhalen |
|
||||
|
||||
Ik heb er 3 (2x goud, 1x space gray) gehad en bij allemaal ook het probleem met de home button. Zéér irritant op z'n minst! Maar vind het net te weinig om er mee terug te gaan.
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen dan heb je wel uitzonderlijke pech
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vraag het maar even aan jou aangezien ik las dat jij ervaring hebt met aankopen in het buitenland. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de Hollandse Apple Stores heb ik geen ervaring. Ik neem aan dat het daar niet anders is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is zelfs zo dat je, als je je iPhone in de Apple Retail Store in Nederland zou kopen, minstens twee jaar garantie hebt.
Gezien de overeenkomst in Nederland is aangegaan, zit er geen bepaalde tijd op het consumentenrecht. Mijn ervaring met Apple is wel dat ze tegenwoordig soepel en makkelijk zijn met consumentenrecht. Dan praat ik wel over Nederland en aangeschaft via de Apple Online Store. Vanuit de Apple Retail Store heb ik niet zoveel ervaring, maar Apple is Apple denk ik dan.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 geeft verkeerd tel nr weer | iHansD | iPhone algemeen | 9 | 16-03-13 11:06 |
iPhone geeft andere albumillustraties weer | MSRemkes93 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 16:53 |
Iphone geeft te weinig ruimte weer. | Hoppieee | iPhone algemeen | 1 | 16-06-11 07:26 |
Iphone geeft albums dubbel weer | Gerbert | iTunes | 4 | 29-04-10 01:23 |
Iphone geeft Emergency call (weer) | kogel | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 18:52 |
|
|