//

Iphone geeft te weinig ruimte weer.

Iphone geeft te weinig ruimte weer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een raar probleem Ben bezig met me iphone 4 een beetje op te ruimen want er staan ruim 900 foto's op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-11, 22:21
Hoppieee's schermafbeelding
Hoppieee Hoppieee is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 168
Stuur een bericht via MSN naar Hoppieee
Standaard Iphone geeft te weinig ruimte weer.

Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleem
Ben bezig met me iphone 4 een beetje op te ruimen want er staan ruim 900 foto's op en bij instellingen geeft die aan dat ik nog maar 700 Mb ruimte heb.
Dus ik me iphone aan me Mac gekoppeld , toen ik dus wat foto's eraf wou halen zei die dus in itunes dat ik nog 8.6 GB vrij heb:S

Hoe los ik dit probleem op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 06:26
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

900 foto's zo! Importeer alles in iPhoto en wis alles zou ik zeggen, dat ruimt al aardig op! Persoonlijk heb ik een enorme schijthekel aan iPhoto, want je kan het gebeurtenissen verhaal niet uitschakelen. Maar het is verder een aardig programma en die foto's bekijk je toch nooit alle 900.

Verder geeft je iPhone niet te weinig ruimte weer, maar doet iTunes dat. Het probleem schijnt te liggen aan de optie "Zet nummers met een hogere bitsnelheid om naar 128-kps AAC". iTunes zou het alsnog fout berekenen namelijk. Hoe dan ook, reken hierbij niet op iTunes, maar vertrouw op je iPhone!

En echt, waar heb je 900 foto's op je iPhone werkelijk voor nodig, importeren en verwijderen. Met iCloud gaat dit straks op iOS 5 nog makkelijker
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Update: te weinig ruimte vrij Jack100 iPhone Navigatie 12 07-07-11 23:39
Te weinig ruimte op iPhone 8Gb? Imemyself Archief 1 26-10-09 17:11
weinig ruimte op schijf Dualcore Jailbreak apps en thema's 11 13-05-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.