//

iPhone 5 batterij vervangen maar m'n geluidsknopjes en muteknop werken niet meer??

iPhone 5 batterij vervangen maar m'n geluidsknopjes en muteknop werken niet meer?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb zojuist m.b.v. een YouTube filmpje mijn batterij vervangen van mij iPhone 5. Hij werkt nu weer, maar tijdens het loswringen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-15, 16:10
Brian12377 Brian12377 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Exclamation iPhone 5 batterij vervangen maar m'n geluidsknopjes en muteknop werken niet meer??

Hallo,
ik heb zojuist m.b.v. een YouTube filmpje mijn batterij vervangen van mij iPhone 5.
Hij werkt nu weer, maar tijdens het loswringen van de batterij heb ik waarschijnlijk ergens iets losgemaakt(want de batterij zat vrij goed vastgeplakt) waardoor mijn muteknop en geluidsknopjes (+ & -) het niet meer doen.

Iemand toevallig al eens eerder last van gehad of heeft iemand er een oplossing voor?
Ik hoor het graag
Dank u
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Homeknop en aan/uit doen het niet na vervangen batterij mbreedijk iPhone algemeen 3 16-08-15 03:23
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? sbams iPad accessoires en onderdelen 8 07-08-12 22:06
Volumeknoppen en muteknop werkt niet meer?!?!?! patricia-dh iPhone algemeen 4 17-11-11 20:18
Muteknop, trilfunctie en belsignaal werken niet ReddieP iPhone algemeen 8 07-10-11 19:59
iphone start niet meer na batterij vervangen Cemelli iPhone algemeen 1 05-01-10 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.