iPhone 5 batterij vervangen maar m'n geluidsknopjes en muteknop werken niet meer?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb zojuist m.b.v. een YouTube filmpje mijn batterij vervangen van mij iPhone 5. Hij werkt nu weer, maar tijdens het loswringen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 batterij vervangen maar m'n geluidsknopjes en muteknop werken niet meer??
Hallo,
ik heb zojuist m.b.v. een YouTube filmpje mijn batterij vervangen van mij iPhone 5. Hij werkt nu weer, maar tijdens het loswringen van de batterij heb ik waarschijnlijk ergens iets losgemaakt(want de batterij zat vrij goed vastgeplakt) waardoor mijn muteknop en geluidsknopjes (+ & -) het niet meer doen. Iemand toevallig al eens eerder last van gehad of heeft iemand er een oplossing voor? Ik hoor het graag Dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homeknop en aan/uit doen het niet na vervangen batterij | mbreedijk | iPhone algemeen | 3 | 16-08-15 03:23 |
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? | sbams | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 07-08-12 22:06 |
Volumeknoppen en muteknop werkt niet meer?!?!?! | patricia-dh | iPhone algemeen | 4 | 17-11-11 20:18 |
Muteknop, trilfunctie en belsignaal werken niet | ReddieP | iPhone algemeen | 8 | 07-10-11 19:59 |
iphone start niet meer na batterij vervangen | Cemelli | iPhone algemeen | 1 | 05-01-10 10:30 |
|
|