Rode connect to itunes logo. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie de laatste tijd wel eens iphone's met een rode i.p.v. een blauwe connect to itunes logo op het scherm, wie weet of er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rode connect to itunes logo.
Ik zie de laatste tijd wel eens iphone's met een rode i.p.v. een blauwe connect to itunes logo op het scherm, wie weet of er verschil hierin zit.
Zelf dacht ik dat de rode logo een iphone is die een icloud lock heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat rode logo is toch gewoon de herstelmodus?
Update of herstel van iPhone, iPad of iPod touch lukt niet - Apple Support Is waarschijnlijk door Apple in rood veranderd toen het icoon voor iTunes op de Mac van blauw naar rood ging?
|
|||
|
|||
Oke, bedankt, Ik dacht echt dat rood betekende dat die gelocked was met een icloud account.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met itunes, rode kader | Ver$uZ Motorsport | iTunes | 3 | 18-03-12 19:47 |
appletje of connect to itunes logo | mattias1 | iTunes | 1 | 21-11-10 01:55 |
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls | kilic | iTunes | 3 | 02-07-10 01:00 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
|
|