Groot probleem!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg plotseling, na een reboot alleen nog een zwart scherm met daarin de volgende tekst: Singleuser boot-- fsck not done Root device is mounted ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Groot probleem!!!
Ik krijg plotseling, na een reboot alleen nog een zwart scherm met daarin de volgende tekst:
Singleuser boot-- fsck not done Root device is mounted read-only If you want to make modifications to files: /sbin/fsck -fy /sbin/mount -uw / If you wish to boot the system: exit Jul 14 15:46:19 launchd[13]: can't exec /bin/sh for single user: No such file or directory Wat ik aan het doen was: proberen met Cyberduck een backup te maken (nota bene!) en heb daarbij in de bladwijzer de gebruikersnaam (root) weggenomen, omdat hij niet wilde inloggen en ik dacht, dat ik misschien daardoor een nieuwe opdracht kreeg mijn gebruikersnaam (root) en password (alpine) in te voeren. Nu zit ik echter met een zwart scherm met de witte letters als hierboven beschreven. Is het nog te vroeg voor paniek? Ik krijg geen andere boodschap en kan het apparaat alleen via de home en powerknop uitzetten. Bij een herstart verschijnt dit bericht weer. Help, kortom Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk kan je niet via ssh de root weer hernoemen, dus ik denk at je vanuit dfu mode moet herstellen.
|
|
||||
|
||||
Daar kom ik dus niet in, omdat de begin apple ontzettend lang blijft staan. Ik zou ontzettend graag herstellen, maar krijg voorlopig alleen maar dat zwart-wit beeld.
|
|
|||
|
|||
en je voert de dfu correct uit? (uit zetten en home knop inhouden terwijl je iphone op usb aansluit?)
|
|
||||
|
||||
Ja, eigenlijk wel, maar ik zit nu trillend voor het "restore"-scherm, dus van de zenuwen zal ik wel iets verkeerd gedaan hebben. Ik kijk even of dit lukt. Dank voor het meedenken, verder over 20 minuten, denk ik.
|
|
||||
|
||||
Goed, alles weg, maar er is weer kleur in mijn telefoon en het ziet er weer normaal uit. Avondje terugzetten dus. Pfff, bedankt en slot!
|
|
|||
|
|||
geen dank en ik hoop dat alles goed komt (tot die tijd dit topic open laten?)
|
|
||||
|
||||
Alles is weer goedgekomen, maar de schrik zit er goed in. Hoewel, om met Michael te spreken, "het is maar een telefoon", maar toch...
Laatst gewijzigd door egidius; 14-07-08 om 22:07. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem wat kan ik doen? Hoe kan ik in ieder geval weer iets doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groot probleem | beppie49 | iTunes | 0 | 15-01-11 21:30 |
Windows: Groot probleem! | Matthiiz | iTunes | 0 | 14-08-09 11:45 |
Groot probleem | sjorsb | iPhone algemeen | 39 | 22-04-09 22:11 |
Groot Probleem | dennis9920 | Archief | 1 | 19-02-08 19:03 |
Groot Probleem!!! | tbeumer@ | Unlock [archief] | 30 | 03-02-08 23:53 |
|
|