iphone 5 ios 8.1.2 blijft hangen in herstel modus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 5 blijft hangen in herstel modus en wil niet herstellen via iTunes, ik heb geprobeerd om hem uit herstel modus te halen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 ios 8.1.2 blijft hangen in herstel modus
mijn iphone 5 blijft hangen in herstel modus en wil niet herstellen via iTunes, ik heb geprobeerd om hem uit herstel modus te halen via tiny umberela , recboot , en redsnow
iemand die hier meer over weet ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet hem in DFU mode en herstel dan via itunes. Ik heb dat wel eens gehad dat itunes de Iphone niet kon herstellen vanuit Recovery mode maar wel vanuit DFU mode.
|
|
|||
|
|||
heb ik geprobeerd maar werkt niet er komt weer die fout code 40 en hij blijft hangen in het laadscherm van de update
|
|
|||
|
|||
1) Nakijken of het hosts bestand niet vernaggeld hebt met TinyUmbrella en consoorten;
2) Alle virusscanners, defenders, firewalls enz... uitzetten; 3) Opnieuw proberen in DFU mode; Als het dan nog niet werkt kan het een hardware probleem zijn: Resolve iOS update and restore errors - Apple Support |
|
|||
|
|||
Ook al na gekeken en werkt ook niet
|
|
|||
|
|||
Dan zal het wel een hardware probleem zijn (denk ik). Hoe is die iPhone trouwens in recovery mode terecht gekomen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een andere computer ! Of anders Itunes verwijderen [ maar dan ook echt alles van Itunes ], een schone installatie erop en dan probeer het nog eens. Het kan zijn dat je iphone in de update blijft hangen en steeds ''crashed '' doordat je iphone was gejailbreaked
Succes ermee !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
herstel probleem, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 blijft in herstel modus | joerieve | Jailbreak | 15 | 24-02-13 12:49 |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
iPhone 3G: iPhone blijft hangen in locked modus | IphoneTbXie | Unlock | 7 | 27-09-10 11:20 |
blijft in herstel modus | rikkie123 | iPhone algemeen | 5 | 02-11-09 13:43 |
iPhone blijft in herstel modus | knuf | iPhone algemeen | 2 | 24-01-09 10:06 |
|
|