ios 8.1.3 en nu werkt mijn airprinter niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn Iphone en ipad mini heb geupgrade naar ios 8.1.3 werkt mijn Samsung clx-3305FW printer niet meer. Iphone/Ipad zien de printer nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 8.1.3 en nu werkt mijn airprinter niet meer
Sinds ik mijn Iphone en ipad mini heb geupgrade naar ios 8.1.3 werkt mijn Samsung clx-3305FW printer niet meer. Iphone/Ipad zien de printer nog wel maar contact leggen lukt niet meer. Ik heb gezocht op internet en vond deze discussie: https://discussions.apple.com/thread/6542075?tstart=0
Graag hoor ik tips hoe ik dit aan kan pakken, alvast bedankt. groet Sasciaatje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt de router van mijn Wi-Fi? Die heb ik gisteren geret. Ook heb ik de laatste drivers van de printer geïnstalleerd en een soft reset op iphone en ipad gedaan. De apparaten zien de printer wel, maar kunnen geen contact maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je zou toch echt bang worden om die updates van ios te installeren steeds miserie mee
|
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk ook gewoon die updates uit de weg gaan als alles lekker werkt.
|
|
||||
|
||||
Is de firmware vd printer up-to-date??
Vaak is dat een stiefkindje qua updaten... |
Labels |
airprint, ios 8.1.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Mijn touchscreen werkt niet meer | rjmeijer | iPhone algemeen | 3 | 03-04-20 16:41 |
Mijn Wi-Fi werkt niet meer | Namfi | iPhone algemeen | 7 | 18-04-14 09:29 |
Waarom werkt Ziggo niet meer op mijn iPad 3? | Ducaton | iPad algemeen | 4 | 08-10-13 17:19 |
Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!! | DHCN | Unlock [archief] | 1 | 05-02-08 18:46 |
|
|