kabel en stekker werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vaak problemen met het opladen van iphone en ipad, ik gebruik originele kabel en stekker. het opladen lukt niet als ik dan bijvoorbeed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kabel en stekker werken niet
ik heb vaak problemen met het opladen van iphone en ipad, ik gebruik originele kabel en stekker. het opladen lukt niet als ik dan bijvoorbeed een stekker van HTC neem lukt het weer wel. hoe kan dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal de originele kabel of de originele stekker defect zijn
|
Labels |
kabel, niet opladen, stekker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad) | Davejeurink | iPhone algemeen | 0 | 26-09-13 14:23 |
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight | Muug | iPhone algemeen | 0 | 12-05-12 23:55 |
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS | Rob44G | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 21-04-12 01:19 |
Ipad 2 kan niet zonder stekker! | wessel79 | iPad algemeen | 6 | 20-01-12 22:54 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
|
|