//

Nieuwe iPhone 6 heeft slechte Wifi waar het niet zou mogen..

Nieuwe iPhone 6 heeft slechte Wifi waar het niet zou mogen.. discussie in iPhone algemeen forum; Dag allemaal, er werd mij naar hier verwezen van een andere forum dus probeer ik het hier. Ik heb zaterdag een iPhone 6 16GB Space Grey gekocht, ik ben er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10-03-15, 17:34
Azamato Azamato is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard Nieuwe iPhone 6 heeft slechte Wi-Fi waar het niet zou mogen..

Dag allemaal, er werd mij naar hier verwezen van een andere forum dus probeer ik het hier.

Ik heb zaterdag een iPhone 6 16GB Space Grey gekocht, ik ben er content mee (behalve the usual iTunes gedoe die ik altijd had) maar de Wi-Fi heeft mij teleurgesteld..

Ik kom van een Samsung Galaxy S4 en ik had altijd een deftige Wi-Fi verbinding op mijn kamer en kon snaps, instagram notes en twitter feed ontvangen, net als browsen wanneer ik het nodig had. Met de iPhone kan ik dat helemaal/bijna niet. Ik moet echt in de woonkamer zijn waar de modem hangt om te kunnen browsen en social media te gebruiken.. Op mijn kamer heb ik wel 2 van de 3 streepjes maar ik kan niets updaten of snaps sturen, hetzelfde bij het browsen..


Ik heb geupdate naar 8.2 maar dat heeft niet geholpen, ik heb een aantal kerel mijn netwerk settings gereset en dat heeft ook niet geholpen. Meer nog, als ik wil verbinden geeft hij een "wachtwoord is onjuist" error terwijl het wel degelijk klopt.


Dit vind ik heel spijtig natuurlijk. Kan iemand mij hiermee helpen ?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 (ios 7) heeft geen/slechte Wi-Fi ontvangst veroen iPad algemeen 0 31-10-13 20:16
Slechte Wi-Fi bereik en camera doet het niet. sias9 iPhone algemeen 4 21-10-12 23:24
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 18:38
sync niet zoals het zou moeten tombetaful iTunes 0 03-04-11 15:44
Zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.....?! mrky Jailbreak apps en thema's 1 28-08-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.