Mail exchange werkt niet meer na recovery

Mail exchange werkt niet meer na recovery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude iPhone 5s was aan vervanging toe en gelukkig met apple care plus een nieuwe gekregen. Alles netjes gebackupped met wachtwoord en hersteld op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 March 2015, 08:09
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 December 2009
Berichten: 12
Standaard Mail exchange werkt niet meer na recovery

Mijn oude iPhone 5s was aan vervanging toe en gelukkig met apple care plus een nieuwe gekregen. Alles netjes gebackupped met wachtwoord en hersteld op de nieuwe. Alleen de exchange mail werkt nu niet meer. Alle instellingen zijn goed en ook bij automatische controle van de instellingen zijn er geen foutmeldingen. Echter bij het openen van de mailbox wordt niets gesynchroniseerd. Verzenden via de exchange mail werkt ook niet.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13 March 2015, 08:53
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 818
Standaard

Kijk eens in de webmail van het exchange account hoeveel apparaten een active sync relatie hebben.

Open webmail, kies voor 'Options', 'See All Options' en dan voor 'Phone'
__________________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 25 March 2015, 22:48
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 17 October 2011
Berichten: 4
Standaard Controle exchange-acc niet mogelijk

Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik geen mail van onze exchange server meer binnen. Bij het controleren van de instelling krijg ik de foutmelding "controle exchange-acc niet mogelijk".

Herstelkopie is gemaakt, account verwijderd en getracht opnieuw in te stellen.

Kan iemand mij hiermee helpen want nu kan ik onderweg niet meer aan mijn agenda of contacten?
iPhone5
  #4  
Oud 25 March 2015, 23:09
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 818
Standaard

Dit kan veel oorzaken hebben, van een verlopen account tot het uitzetten van de active sync door systeembeheer.
Heb je al contact gehad met de systeembeheerders?
  #5  
Oud 26 March 2015, 21:00
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 17 October 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb navraag gedaan bij onze systeembeheerder. Volgens hem is er niets gewijzigd, nadeel is dat hij weinig tot geen kennis heeft van iPhone.

Ik dacht even dat de oorzaak de installatie van mijn NAS was waarvan ik apps op mijn telefoon heb gezet. Deze heb ik nu verwijderd echter helpt dat niet. Mijn prive mail (ziggo account) werkt wel, echter moet ik geregeld mijn wachtwoord opnieuw invullen.

Ik heb werkelijk geen idee wat er gewijzigd is
  #6  
Oud 26 March 2015, 21:30
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 818
Standaard

ik ken de inrichting van jullie exchange omgeving niet en dan is het heel lastig om te helpen.
Gebruiken meer mensen bij jullie een smartpone die connecten met jullie exchange?

De systeembeheerder zal in log files moeten kunnen zien of jouw connectie verzoek op de exchange server aankomt of dat het al eerder fout gaat.
In die zelfde log files zou dan ook een reden te vinden moeten zijn waarom het niet lukt. Dit heeft nog niks te maken dat het om een iPhone gaat.

Ik ga er dan wel even vanuit dat de instellingen op de iPhone goed staan.
  #7  
Oud 26 March 2015, 21:56
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 17 October 2011
Berichten: 4
Standaard

Er zijn 2 anderen waarvan er 1 niet via de exchange werkt. De ander heeft een Samsung en had vandaag wel verbinding.
  #8  
Oud 26 March 2015, 22:21
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 818
Standaard

Ok,dan lijkt er in iedegeval niks mis te zijn met de connectie via activesync, android en ios maken alle twee gebruik van activesync.

Weet je misschien of de exchange gebruik maakt van een beveiligde verbinding en kan het certificaat verlopen zijn, je kan dit zien in instellingen, algemeen, profiel.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Exchange mail doorsturen werkt niet meer in iOS8 op iPhone Fabian13 iPhone algemeen 0 1 October 2014 17:17
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer evajaja iPad algemeen 2 7 December 2011 07:32
Exchange werkt niet meer na activeren iCloud retgev iCloud 0 20 November 2011 16:20
Exchange mail werkt niet labien iPhone algemeen 4 23 June 2010 14:12
Exchange Pushmail werkt niet meer hillywood iPhone algemeen 0 28 July 2009 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.