Verbinden via mobiel netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, ik heb mijn telefoon vandaag herstelt naar iOS 8.2. Helaas zie ik de optie (onder het kopje Facetime) "verbinden via mobiel netwerk" niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinden via mobiel netwerk
Mensen, ik heb mijn telefoon vandaag herstelt naar iOS 8.2. Helaas zie ik de optie (onder het kopje Facetime) "verbinden via mobiel netwerk" niet meer staan. Sms doorsturen staat wel onder iMessage met de naam van mijn iPad..
Enig idee hoe ik deze te voorschijn kan toveren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou bedankt voor de reacties in ieder geval.
Uitloggen uit iCloud en 5 minuten later weer inloggen deed wonderen. Een update voor het geval iemand er ook "last" van heeft. Succes |
|
|||
|
|||
Dat is iets wat je altijd moet doen e , toestel eens aan en uitdoen of hier en daar eens terug in en uitloggen, das het 1ste wat ik doe als ik problemen heb.
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel meer dan aan en uit doen. Ik heb hem herstelt naar fabrieksinstellingen, maar zelfs dat mocht niet baten. Na een tijdje verscheen de optie automatisch, terwijl sms doorsturen in iMessage er wel een tijd stond.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s Wi-Fi kan niet met netwerk verbinden | adj1979 | iPhone algemeen | 23 | 20-08-14 12:04 |
airport express verbinden met draadloos netwerk | zimmie | Wi-Fi | 4 | 22-06-12 15:23 |
Mobiel data netwerk | gunsmoke | iPhone algemeen | 1 | 18-03-12 15:49 |
Mobiel data netwerk | pieterwillems | iPhone algemeen | 11 | 27-04-09 20:04 |
|
|