iPhone 4s Wi-Fi kan niet met netwerk verbinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4s en sinds kort problemen met wifi. Hij geeft de melding dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk, hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s Wi-Fi kan niet met netwerk verbinden
Ik heb een iphone 4s en sinds kort problemen met Wi-Fi.
Hij geeft de melding dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk, hij ziet ze wel (zo nu en dan) en als ik dan het wachtwoord invul krijg ik bovenstaande melding. Heb al van alles geprobeerd, netwerkinstellingen herstellen, resetten enz.. De iphone van mij vriendin werkt wel gewoon dus denk niet dat het aan de router ligt. Wie heeft nog ideeën waaraan het zou kunnen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstel eens je telefoon helemaal en configureer 'm als nieuw apparaat
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd werkt ook niet, hij kan nog steeds niet verbinden met het netwerk
|
|
||||
|
||||
Als je een iPhone 4S hebt, sommige toestellen hebben een brakke Wi-Fi chip.
Google maar eens op 'iPhone 4s Wi-Fi greyed-out' Wat jij beschrijft zijn de voortekenen (herken het, heb het zelf ook gehad) |
|
|||
|
|||
Net als Ballegooier heb ik dezelfde symptomen ervaren (met de 4s van mijn vrouw). En er zijn er wereldwijd heel veel mensen die dit probleem ondervinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij ziet hem wel maar kan niet verbinden |
|
|||
|
|||
Was dat sinds na de update naar 7.0.6?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zag minder netwerken en had af en toe verbindingsproblemen. Niet lang daarna, na een iOS update / herstel sloeg ie op grijs en was ie def. kapot.... |
|
|||
|
|||
Nee was voor de update al zo
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2014 om 08:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met al deze klachten, wordt het niet eens tijd voor een terugroepactie waarbij deze iPhones worden vervangen door andere met wel een goede chip, of door de iPhone 5 die dit issue niet heeft?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zijn wat truukjes die *SOMS* werken, zoals reflowen met een heatgun of het moederbord in de oven op 190 graden leggen, maar deze zijn gevaarlijk en werken soms niet of maar tijdelijk. Probeer de iPhone toch omgeruild te krijgen, dat is de beste oplossing.
|
|
|||
|
|||
En heb je al een oplossing gevonden voor je Wi-Fi problemen? Ik had eind februari de 4s van mijn vrouw laten repareren, en daar hebben ze de Wi-Fi chip vervangen.
Ik heb ze wel 3x gevraagd of ze niet een reflow doen, maar ze gaven aan dat ze de Wi-Fi chip vervangen. De Wi-Fi werkt nogsteeds zoals het hoort. We zijn alleen bang om naar de iOS7.1 up te graden . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het is gelukt met een fohn... Wi-Fi chip was niet stuk Heeft dus waarschijnlijk aan de contactjes gelegen! |
|
|||
|
|||
Heb je hem toen opengemaakt of zo de fohn erop gezet? En hoelang?
Ik heb namelijk een soortgelijk probleem, daarom sluit ik hier even aan. Sinds een week of 2 kan mijn Iphone niet goed verbinden met het netwerk. Hij is niet grijs, ik kan hem gewoon aanklikken maar krijg dan de melding 'geen verbinding mogelijk met netwerk'. Voorheen deed hij het prima en er is niks veranderd, ook geen software-update gehad sinds die tijd. Ik heb ook al vanalles geprobeerd, uit- en aanzetten, netwerkinstellingen herstellen etc. Het enige wat (in het begin) hielp, was het modem uit- en aanzetten. Ik heb bij 1 iemand anders op de Wi-Fi gezeten en daar deed hij het goed, op 1x na maar toen verbond hij uiteindelijk uit zichzelf weer. Modem wil ik niet uit- en aan blijven zetten want die krijgt daar een beetje de kuren van. En ik neem aan dat het probleem bij mijn telefoon ligt. Iemand tips wat ik nog kan proberen? (ik had eerder een account hier (niet dat ik actief was) fiepje, maar daar kon ik niet meer in en kreeg geen reactie van webmaster dus daarom nieuw account aangemaakt) |
|
|||
|
|||
Ja klopt ja, heb hem open gemaakt en ongeveer een 5 minuutjes gefohnt, oppassen dat hij niet te heet wordt maar werkt tot nu toe nog steeds perfect!
|
|
|||
|
|||
Oke. Ik heb alleen niet de tools om hem open te maken. :/
Wel apart dat hij het bij een andere Wi-Fi wel (beter) doet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 augustus 2014 om 20:39 ---------- Oja en wat ook gek is, het probleem doet zich vaak voor als ik van huis (buiten bereik) ben geweest. Soms ook als ik thuis ben, maar als ik weg ben geweest doet hij het niet meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone5 wil niet verbinden met (proximus mtv) 3G netwerk wel met Wi-Fi | catteeuw | iPhone algemeen | 5 | 15-06-14 19:32 |
als ik mijn iphone 5 wil verbinden met mijn thuis netwerk lukt het niet? | courske | iPhone algemeen | 5 | 30-11-12 12:36 |
kan niet verbinden met Wi-Fi | courske | iPad algemeen | 21 | 16-10-12 02:18 |
iPhone vastgelopen en kan niet verbinden met iTunes (0xE8000065) | Buchters | iTunes | 5 | 24-02-12 11:51 |
iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010 | rver | iPhone algemeen | 5 | 13-10-10 10:32 |
|
|