Iphone zware ruis bij telefoneren bij facetime niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds een dag heb ik zwaar geruis als ik bel. Niemand verstaat me. Als ik facetime is alles perfect normaal. Wat zou er mis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone zware ruis bij telefoneren bij facetime niet
Beste,
Sinds een dag heb ik zwaar geruis als ik bel. Niemand verstaat me. Als ik facetime is alles perfect normaal. Wat zou er mis kunnen zijn? Heeft iemand dit ook ooit al ondervonden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja elke keer als ik de avond ervoor ben wezen stappen
Maar alle gekheid op een stokje, heb je al een andere sim geprobeerd om te zien of het aan je iPhone of aan je provider ligt ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S geen geluid bij video opname, wel ruis | vuurvreter | iPhone algemeen | 4 | 28-05-14 09:01 |
iPhone 5S: geen klank meer horen bij telefoneren | babiebelle | iPhone algemeen | 3 | 30-10-13 16:10 |
ruis bij telefoneren | PIET VANDENABEELE | iPhone algemeen | 7 | 16-02-11 20:54 |
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord | Koenkk | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 20:51 |
zware bromtoon bij BT verbinding | lema | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-05-08 10:18 |
|
|