Constant vragen om een password discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Sinds een dag (denk ik) vraagt mijn iPhone constant om in te loggen in mijn iCloud account m.b.v. mijn apple-id. Best vervelend! Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Constant vragen om een password
Beste forummers,
Sinds een dag (denk ik) vraagt mijn iPhone constant om in te loggen in mijn iCloud account m.b.v. mijn apple-id. Best vervelend! Hoe kan ik dit oplossen? Woensdag ben ik overgegaan naar ios 8.2 maar heb het sterke idee dat dat inlogprobleem van later is (vrijdag, denk ik). Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een keer uitloggen in iCloud op je iPhone en opnieuw inloggen helpt vaak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Password protected Notes of Password manager | Vic55 | iPad algemeen | 14 | 10-08-14 10:59 |
Netwerkinstellingen op iPad zitten ineens achter een password | clever60 | iPad algemeen | 14 | 26-12-12 19:25 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Iphone 3GS blijft vragen om itunes password | parrish | iTunes | 1 | 12-03-10 12:29 |
Een aantal vragen. | Pl4y0r | iPhone Apps | 9 | 14-07-08 00:27 |
|
|