synchroniseren iPad en iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad waar ik al mijn contacten in heb opgenomen die ik gebruik om o.a. te mailen. Tevens gebruik ik de agenda. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren iPad en iPhone
Ik heb een iPad waar ik al mijn contacten in heb opgenomen die ik gebruik om o.a. te mailen. Tevens gebruik ik de agenda.
Nu heb ik sinds kort ook een iPhone 4S. Bij de installatie van de iPhone heb ik hetzelfde ID van Apple gebruikt. Gevolg is dat nu al mijn contacten en de agenda gesynchroniseerd zijn. Kan ik ook alleen mijn agenda synchroniseren en niet de contacten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier kun je instellen wat allemaal via iCloud wordt gesynchroniseerd. Als je het schuifje achter Contacten naar 'uit' schuift zou de synchronisatie daarvan moeten stoppen. Kijk ook eens naar de andere opties hier, je kunt hier meer dan tien opties instellen. Misschien is er wel meer dat je niet via de (i)Cloud wilt laten synchroniseren, je weet nooit wie er meeleest |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor je info.
Ik heb inderdaad meerde functies nu uitgeschakeld voor het synchroniseren. groetjes jgz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad en ipad en iphone synchroniseren niet ! | Jilles | iCloud | 2 | 30-07-14 13:51 |
Mail synchroniseren iPhone en iPad | mariameerdijk | iPhone algemeen | 6 | 25-10-13 17:36 |
Iphone met ipad synchroniseren | Pamabo | iCloud | 6 | 06-02-13 11:33 |
Muziek: Muziek synchroniseren op iphone en ipad | karterke | Muziek, foto & video | 0 | 13-10-11 14:02 |
Synchroniseren iPad EN iPhone | AceApple | iPad algemeen | 2 | 30-01-11 10:07 |
|
|