Synchroniseren iPad EN iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik naast mijn Iphone 3GS een Ipad. Wanneer ik nu synchroniseer, worden er ook apps die ik op mijn phone heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren iPad EN iPhone
Hallo,
Sinds kort heb ik naast mijn Iphone 3GS een Ipad. Wanneer ik nu synchroniseer, worden er ook apps die ik op mijn phone heb staan op mijn ipad gezet. Wanneer ik mijn iphone aan mn computer hang dan zet hij apps die alleen op de ipad staan ook op mn phone. Dit doet hij niet bij alle apps, het lijkt erop dat hij een selectie maakt van apps die niet in een map staan. apps in een map worden niet overgezet.... Ik wil dus een duidelijke scheiding tussen mijn apps op mn phone en mijn apps op mn ipad. ik kan alleen niet vinden hoe ik dit instel. Ace. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schot voor de boeg: zijn het steeds nieuw gedownloade apps die ook gesynchroniseerd worden? Zet dan het vinkje uit bij Nieuwe applicaties automatisch toevoegen (oid).
|
|||
|
|||
Schot voor het achtersteven: op de iPad g-a-a-t iTunes alle iPhone en Ipad apps zetten. Laat iTunes gewoon doen en verwijder dan op de iPad alle ongewenste apps. Bij de de volgende sync zijn deze automatisch uitgevinkt voor de iPad.
Op de iPhone gaat iTunes alle iPhone apps zetten maar niet de specifieke iPad apps. Laat iTunes gewoon zijn ding doen en verwijder na de sync alle ongewenste apps op de iPhone. Bij de volgende sync zijn deze automatisch iutgevinkt op de iPhone. PS: het werkwoord "gaat" , tweede persoon enkelvoud van gaan, valt onder de censuur van dit onvolprezen forum daarom heb ik het als "g-a-a-t" geschreven. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-01-11 om 10:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone | freestyle4all | iTunes | 9 | 31-08-11 00:03 |
IPhone/iPad wireless synchroniseren. | Le0nard | iTunes | 0 | 18-05-11 11:26 |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon | tummus83 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:32 |
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook | arcovandermeij | iPad algemeen | 1 | 20-09-10 21:30 |
|
|