Iphone 5 oorspeaker defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik heb sinds kort het probleem dat mijn iphone 5 oorspeaker defect is. Inmiddels heb ik deze vervangen voor een nieuwe, maar helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 oorspeaker defect
Hallo Iedereen,
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn iphone 5 oorspeaker defect is. Inmiddels heb ik deze vervangen voor een nieuwe, maar helaas was daarmee het probleem niet opgelost. Ik heb nu wel ontdekt dat wanneer ik de kabels beweeg die het display met het modderboard verbinden hij het soms wel doet. Daarom vermoed ik dat het misschien een kabel defect is. Nu is mijn vraag: welk onderdeel heb ik daarvoor nodig? Zelf dacht ik een van deze twee: - http://www.phonegigant.nl/iphone-5-c...sor-kabel.html - http://www.phonegigant.nl/iphone-5-e...ker-kabel.html Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen van beide.
Laat dit gewoon bij een reparateur fixen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat ik al 7 jaar in het vak zit en steeds vaker mensen hier
Krijg die zelf hebben geprobeerd hun toestel te repareren. En alleen maar meer schade hebben toegebracht aan het toestel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast heel erg bedankt. Laatst gewijzigd door flash92; 22-03-15 om 21:28. |
|
|||
|
|||
Ik zou om het makkelijk te houden en zeker voor iemand die pas begint met reparaties , het hele scherm vervangen ($35,- incl. verzending) . Wel een scherm kopen die compleet is en waarvan je niets hoeft over te zetten. Als je wat meer ervaring hebt dan kan je het speakertje alleen vervangen met bijbehorende flex kabel. Dus je eerste link, dat onderdeel moet je vervangen, hier is die wat voordeliger:
http://www.ts-shops.nl/telecom/apple...lex-cable.html Laatst gewijzigd door faire4u; 23-03-15 om 01:32. |
|
|||
|
|||
Dat is het zelfde onderdeel als in de eerste beschrijving .
( gaat niet goed komen ). |
|
|||
|
|||
Wil je ook vertellen waarom? Volgens mij is dat de kabel die naar het moederbord gaat en ook contact maakt met de speaker.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bestel je deze. Zal je oorspeaker zoals beschreven weer gaan werken en is dat probleem opgelost. Maar dan wens ik je succes met het nieuwe probleem. Mijn advies ga er mee naar een reparateur. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan en fijn dat het weer werkt.
|
|
|||
|
|||
Hahaha grapjas. Als je die kabel volgens de link hebt vervangen mis je nu een
Essentieel onderdeel , succes met selfies maken . |
|
||||
|
||||
hoi suzuki2002we zijn toch hier om mekaar te helpen niet waar .
als je daar geen zin of behoefte voor hebt dan reageer niet, iedereen wil graag zelf iets repareren en een beetje hulp is dan wel op zijn plaats vind ik en je kan toch ook zeggen wat voor een essentieel onderdeel deze jongen nu mist .gr anske |
|
|||
|
|||
Lijk mij onwaarschijnlijk dat je een onderdeel mist, wanneer je alle onderdelen na het vervangen van de kabel weer zo plaats als die was. Of de front Cam moet van te voren al niet hebben gewerkt.
@flash92, kan je even testen of je front Cam het doet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bied hulp door advies te geven ,en niet alles voor te kouwen.. Om te voorkomen dat de hele boel gesloopt wordt.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2015 om 21:24 ---------- Citaat:
De front cam werkt niet omdat deze niet bij hetvbestelde. Onderdeel gemonteerd is. En betreffende persoon kan deze ook niet overzetten omdat hij daar de kennis niet voor heeft |
|
||||
|
||||
Jij mag zeker reageren heb ik ook geen probleem mee aan dat advies van jou heb je twee keer nix en je hoeft het niet voor te kouwen maar er zijn mensen op het forum
Als die advies geven daar kan je wat mee en die nemen wel de moeite om je te helpen op eenanier waar je wAt aan hebt naar een reparateur stuuren dat is de weg van minste weerstand dan ben je er van af ik wens je een fijne avond gr Anske oet mestreech |
|
|||
|
|||
Interesseert mij geen drol wat je er van vind . Mijn advies is de juiste op de vraag die is gesteld.
|
|
||||
|
||||
Ik wens je een fijne avond meneer de advies reparateur
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oorspeaker erg zacht (half defect?) iPhone 4 | Boele | iPhone algemeen | 14 | 10-10-14 00:22 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4 | Titooo | iPhone algemeen | 2 | 27-10-11 13:37 |
iPhone 4 oorspeaker probleem? | Nipje | iPhone algemeen | 4 | 07-11-10 00:28 |
Iphone 4 oorspeaker probleem | PindaPowerrr | iPhone algemeen | 2 | 23-10-10 10:26 |
|
|