Iphone 4s camera probleem na download IOS 8.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het downloaden van IOS 8.2 werkt de camera niet meer. Het beeld blijft zwart. Tenminste wanneer ik dit direct via de Camera App doe. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s camera probleem na download IOS 8.2
Na het downloaden van IOS 8.2 werkt de camera niet meer. Het beeld blijft zwart. Tenminste wanneer ik dit direct via de Camera App doe.
Wil ik de camera gebruiken via bijvoorbeeld WhatsApp dan werkt de camera wel. Echter als ik dan de frontcamera wil gebruiken dan schakelt de camera wel om, maar blijft het scherm op wazig staan. De camera is dan niet meer te bedienen. Lijkt toch echt een software probleem ipv een hardware probleem. Reservekopie via Itunes gemaakt. Camera herstelt via Itunes. Reservekopie teruggeplaatst. Probleem blijft bestaan. Heeft iemand een goede oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nooit een jailbreak gebruikt.
Kan ik nog proberen. Mocht het in de reservekopie zitten, is er dan nog een oplossing? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en dan, dus alles kwijt?
|
|
|||
|
|||
Gesynchroniseerde data (contacten, agenda, enz.. enz..) ben je nooit kwijt. Die staat trouwens ook niet in de reservekopie. Apps kan je weer downloaden uit de App Store. Test nu eerst maar of het probleem in de reservekopie zit. Als dat zo is dan ken je tenminste de reden van het probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera probleem na update iOS 6 | Karst | iPhone algemeen | 10 | 18-10-12 00:16 |
Download Probleem | Inyigo | Archief | 11 | 11-09-09 21:02 |
Windows: download probleem | Enes | iTunes | 1 | 23-03-09 22:22 |
Windows: Download probleem | Pietje Bell | iTunes | 11 | 15-01-09 15:37 |
|
|