keyboard clicks doe het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb een probleem met me Iphone 4s ( iOS versie 8.2 / firmware 5.4.00) me (keyboard clicks) doet het niet meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
keyboard clicks doe het niet meer
hallo allemaal
ik heb een probleem met me Iphone 4s ( iOS versie 8.2 / firmware 5.4.00) me (keyboard clicks) doet het niet meer en bij de instellingen staat de (keyboard clicks) op aan ik heb al geprobeerd uit en dan weer aan en terug naar fabrieksinstellingen maar dat helpt ook niet bij me muziek / video / internet / bellen heb ik wel geluid wie heeft er een idee wat ik nog kan doen alvast bedankt Laatst gewijzigd door CrazyFix; 25-03-15 om 12:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De schakelaar aan de zijkant van je iPhone moet niet op oranje staan, en je moet je volume omhoog doen.
|
|||
|
|||
sorry dat ben ik vergeten
de schakelaar aan de zijkant staat ook goed (NIET op rood dus !) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wat doe ik fout, de functie werkt namelijk niet meer | randmeer | Ontwikkelen voor iOS | 14 | 08-07-14 12:26 |
iPhone: Hoe moet ik jailbraiken ( doe het voor het eerst ) | Daveynmgn | Jailbreak | 6 | 10-02-12 11:28 |
Windows: Windows iTunes en iphone4 doe het of doe het niet | Paraianos58 | iTunes | 1 | 09-01-11 00:47 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
|
|