automatisch slot niet instelbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Automatisch slot staat standaard op 1 minuut en blijft lichtgrijs dus niet meer instelbaar. Uit/aan-zetten helpt niet. Heeft iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch slot niet instelbaar
Automatisch slot staat standaard op 1 minuut en blijft lichtgrijs dus niet meer instelbaar. Uit/aan-zetten helpt niet. Heeft iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben da wel nie zeker e maar mss eens onderaan stel opnieuw in tikken en dan herstel alle instellingen tikken maar ik durf echt nie te gaan zeggen dat je probleem zal oplossen ze.
En je zal dan een aantal zaken ook opnieuw moeten instellen, is een kleine moeite maar je moet zo'n beetje alles onthouden van hoe en wat je hebt ingesteld snap je. Ik weet dit alles vanbuiten . Mss iemand anders er meer van weet. Ik zou sowieso van alles en nog wat proberen haha. Mss eens via google of youtube zoeken, mss vind je daar wel wat. |
|
||||
|
||||
Is het een zakelijke iPhone of eentje waar je je zakelijke mail op lees.
Als bedrijf zijnde kan je dit namelijk afdwingen om de bedrijfs mail te beschermen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot | deleon | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 22:17 |
Iphone niet op automatisch slot allen bij opladen | keescross | iPhone algemeen | 0 | 22-09-11 00:26 |
Automatisch Slot niet instelbaar | benissimo | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:43 |
automatisch slot werkt niet | Buczynski | iPhone algemeen | 2 | 13-12-09 01:07 |
automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar? | Marki | iPhone algemeen | 12 | 29-06-09 11:35 |
|
|