//

mijn vrouw stuurt een sms naar een collega ik krijg hem en ook het antwoordt

mijn vrouw stuurt een sms naar een collega ik krijg hem en ook het antwoordt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zelf een iPhone 5s en mijn vrouw heeft een iPhone 4s. Ik heb het nu 2x meegemaakt dat zij een sms naar een collega ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-14, 10:21
Tallman Tallman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard mijn vrouw stuurt een sms naar een collega ik krijg hem en ook het antwoordt

Heb zelf een iPhone 5s en mijn vrouw heeft een iPhone 4s.

Ik heb het nu 2x meegemaakt dat zij een sms naar een collega
(weet niet welk merk/type deze heeft) stuurt dan krijg ik het antwoordt en zie ook ineens haar bericht van mijn vrouw naar de betreffende collega.

Het bericht dat zij heeft verstuurd naar de collega hoor ik niet binnen komen maar het bericht van haar collega hoor ik wel binnen komen.

Hoe kan dit, dit gebeurt (tot nu toe) alleen als ze naar deze collega iets stuurt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-14, 10:24
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Die zullen iMessagen en je zal hetzelfde account gebruiken ala je vrouw. Instellingen > berichten > sturen en ontvangen eens bekijken ;-)
  #3  
Oud 09-01-14, 16:33
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Dat is nog eens goede controle hahaha Ik had lekker me mond gehouden hoor
  #4  
Oud 09-01-14, 17:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het kanook nog anders: bij bv whatsapp groepsgesprek . Als je het niet wist ener blijft ene sturen zie de ander ook z'n berichtjes.

Maar ivm imessage; hetzelfde account maakt niks uit, maat van me gebruikt ook mijn account maar je kan dit appart houden ze zodat jij de berichte nie ontvangt van je maat/vrouw.
  #5  
Oud 25-03-15, 15:35
Emile47 Emile47 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde. Alleen met SMS en niet met whatsapp. Als iemand mij een sms stuurt ontvang mijn vrouw deze ook. Ik heb gezocht bij instellingen berichten maar kan niets vinden. Ik wil dat eruit hebben maar hoe??????
  #6  
Oud 25-03-15, 15:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emile47 Bekijk bericht
Ik wil dat eruit hebben maar hoe??????
Kijk eens in Settings -> Messages -> Text Message Forwarding wat daar allemaal ingeschakeld is.
Reageren

Labels
sms, verkeerd verzonden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Ik krijg een foutmelding tijdens het terug zetten van een backup via iTunes Demonstra iTunes 0 25-12-13 00:38
hoe krijg ik een filmpje uit een gezamenlijke stream op mijn eigen iPhone ? Brambly 7 iPhone Apps 0 10-12-13 12:47
Mijn iphone naar m'n vrouw en ik een nieuwe pong38 iTunes 1 27-04-11 17:13
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.