//

Ik krijg een foutmelding tijdens het terug zetten van een backup via iTunes

Ik krijg een foutmelding tijdens het terug zetten van een backup via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net me iPhone 5 gehersteld en wil nu me gemaakte reservekopie terug zetten alleen krijg ik de volgende foutmelding: "iTunes kan geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-13, 00:38
Demonstra Demonstra is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Unhappy Ik krijg een foutmelding tijdens het terug zetten van een backup via iTunes

Hallo,

Ik heb net me iPhone 5 gehersteld en wil nu me gemaakte reservekopie terug zetten alleen krijg ik de volgende foutmelding: "iTunes kan geen software terugzetten op de iphone (Mijn iPhone naam) omdat de reservekopie niet op de computer kan worden opgeslagen". Ik heb deze reservekopie gemaakt via iTunes voordat ik me iPhone ging herstellen en had GEEN jailbreak en dit toestel heeft ook nog NOOIT temaken gehad met een jailbreak. Ik snap dus niet wat het probleem is en zou graag me reservekopie terug willen op mijn iPhone 5.

Heeft iemand een oplossing voor mij? Heb al overal op het internet gezocht alleen kon niks vinden...

(PS: Ik heb iOS 7.0.4)

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foutmelding.png‎ (24,4 KB, 4x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foutmelding, herstellen, iphone, mislukt, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. valencio iPhone algemeen 1 11-09-13 22:22
Ik krijg een foutmelding tijdens update iOs 5.1 naar iOs 6.1 ramazan112 iPhone algemeen 15 23-05-13 19:13
Foutmelding tijdens het herstellen na een geslaagde jailbreak met sn0wbreeze frhane68 Archief 1 07-03-10 15:32
Itunes liep vast bij backup terug zetten _charlie iTunes 2 25-01-09 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.