kan iphone 5s niet meer synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste Apple vrienden, ik heb sinds kort een iphone 5s 32gb. deze werkt super. nu heb ik afgelopen week tomtom van een vriend gekregen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iphone 5s niet meer synchroniseren
beste Apple vrienden,
ik heb sinds kort een iphone 5s 32gb. deze werkt super. nu heb ik afgelopen week tomtom van een vriend gekregen via zijn apple id. tomtom staat erop en werkt super. nu het probleem. nu wil iTunes niet meer synchroniseren. dan geeft hij deze fout. zie foto. iTunes zegt dat deze computer niet gemachtigd is. maar met deze computer heb ik alles terug gezet. volgens mij komt het door dat ik die tomtom van die vriend heb gekregen. alles is legaal. iphone is niet gejailbreakt . wat kan dit zijn. alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik dan app's kan kopen via zijn apple id.
of gaat dit niet??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het Apple ID staat namelijk in de metadata van de app. |
|
|||
|
|||
oke ik snap het.
super dan ga ik het even vragen aan die vriend of hij mijn computer wil machtigen. thanks |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hartelijk bedankt Timosha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan eigen muziek niet meer synchroniseren | eddiespeed70 | iPhone algemeen | 1 | 22-12-12 20:17 |
kan niet meer synchroniseren en updaten | casahombre | iTunes | 4 | 28-10-11 21:37 |
Na het synchroniseren kan ik de spelletjes niet meer spelen | lunasol | iTunes | 7 | 21-08-09 13:31 |
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. | mikki83 | iTunes | 6 | 19-03-08 15:56 |
|
|