Probleem met gebeld worden op zowel MacBook als iPhone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allen, Misschien kan iemand mij helpen. Als mijn telefoon afgaat, gaat deze op mijn MacBook ook af. Dat is opzich best prima alleen... zodra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met gebeld worden op zowel MacBook als iPhone.
Dag Allen,
Misschien kan iemand mij helpen. Als mijn telefoon afgaat, gaat deze op mijn MacBook ook af. Dat is opzich best prima alleen... zodra ik opneem met mijn mobiel, blijft hij op de MacBook afgaan. Ik vraag me af, hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt! Groeten Nadine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij is dit ook zo. Ik heb een MacBook Pro uit 2011. Ik weet niet precies waarom het zo is, maar ik denk dat het is omdat er geen Bluetooth LE in mijn MacBook zit, en daarom langzamer reageert.
Welke Mac heb jij?
|
|||
|
|||
Handof uitzetten. En in FaceTime mobiel internet uit. En probl is opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 probleem met gebeld worden. | Lunatic | iPhone algemeen | 4 | 29-09-10 21:56 |
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) | RATBORG | Odido (T-Mobile) | 1 | 19-08-09 12:29 |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
Probleem met gebeld worden | Leuwgen | Unlock [archief] | 12 | 23-05-08 19:49 |
Nummerweergave probleem met gebeld worden.. | pathfinder | Unlock [archief] | 1 | 19-01-08 14:08 |
|
|