Telefoon lijkt op te laten, maar start niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een oude Iphone 4s, batterij is snel leeg en contactje om op te laden zit los. Krijg hem niet meer opgeladen, ondanks dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon lijkt op te laten, maar start niet?
Ik heb een oude Iphone 4s, batterij is snel leeg en contactje om op te laden zit los. Krijg hem niet meer opgeladen, ondanks dat ik een bliksemschicht/stroomteken zie... Weet iemand waarom ik ondanks al zeer lang opladen de telefoon niet in werking krijg?
Heb overigens een nep adapter en geen originele..... Alvast bedankt! En ja, de adapter doet het gewoon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer eens een originele oplader te gebruiken.
|
|||
|
|||
Batterij defect????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s; telefoon laten vallen , hij doet t niet meer, HELP!! | hot12345 | iPhone algemeen | 16 | 02-08-12 09:36 |
jailbrake met Spirit lijkt te werken maar werkt toch niet | kaasdebaas | Jailbreak | 3 | 03-02-11 17:27 |
telefoon start niet op | haarlem023023 | iPhone algemeen | 3 | 11-09-10 15:07 |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
Telefoon app start niet op. | jooston | iPhone Apps | 13 | 01-09-08 19:22 |
|
|