Provider Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement van Tele2 voor mijn Iphone verloopt binnenkort. Daar ik nogal veel aan geocachen in de bossen doe en de verbinding te wensen overlaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider Iphone
Mijn abonnement van Tele2 voor mijn Iphone verloopt binnenkort. Daar ik nogal veel aan geocachen in de bossen doe en de verbinding te wensen overlaat wil ik overstappen naar een andere provider, die dus wel een betere verbinding in de bossen kan maken. Al vast bedankt voor jullie reacties.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken niks van de providers in je land maar wat ik zou doen is is via een 2 tal maten ofzo die mss een andere provider hebben hen eens mee nemen op de plaatsen waar je nu echt geen goed bereikt hebt en eens kijken welk bereik zij hebben met hun provider op diezelfde plaats(en). Uiteraard met een smartphone ook en mss best ook met een iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige manier om erachter te komen is, zoals hierboven al gezegd, uitproberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone provider achterhalen | kimberly | Unlock | 13 | 14-03-14 01:35 |
iPhone 4S telenet provider | fil69 | iPhone algemeen | 2 | 13-08-13 23:10 |
iPhone 4S - Welke Provider? | krazop | iPhone algemeen | 2 | 24-10-11 16:00 |
Originele provider iPhone 3G | Barzi | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 22:09 |
iPhone aanschaffen: Welke provider? | DylanG | Overige providers Nederland | 6 | 18-05-09 23:27 |
|
|