Overzetten (liedjes en foto's) naar android telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Na jaren trouwe dienst is mijn "oude" iphone 4 aan vervanging toe. Ik wil graag overstappen naar een android telefoon, en ja, android ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten (liedjes en foto's) naar android telefoon
Hallo allemaal
Na jaren trouwe dienst is mijn "oude" iphone 4 aan vervanging toe. Ik wil graag overstappen naar een android telefoon, en ja, android is nu de grote tegenhanger van ios. Maar nu mijn vraag: Ik heb liedjes en foto's op mijn iphone 4 staan, die wil ik graag overzetten naar een android telefoon. Hoe gaat dit in zijn werk? Ik heb er helemaal geen verstand van. Heeft er iemand een duidelijke en heldere stap-voor stap uitleg? Alvast bedankt. Vriendelijke groet van Maarten maartench@hotmail.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is staan al die liedjes die op je iPhone 4 staan, ook op je computer (in iTunes meest waarschijnlijk)
iTunes heeft een map waar alle muziek in mp3 in staat. Je kunt in verkenner gewoon naar die map en de muziek vandaaruit op je Android telefoon zetten. Er is vast wel een map 'music' of iets dergelijks op je Android telefoon, waar je de bestanden in zet. Kijk ook hier eens naar: Hoe zet je muziek op je Android-smartphone? | Computer Idee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van Isms naar Android overzetten | Judith123 | iPhone algemeen | 2 | 19-01-14 17:11 |
Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon | brenda2303 | iPhone algemeen | 4 | 12-11-13 15:35 |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
telefoon nummers overzetten naar microsim | schmeink | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:33 |
|
|