//

Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio

Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk wel ja. Ben nu aan het overwegen om een Alpine systeem te kopen. EX-10 of zoiets. Voor 140 euro heb je dit al en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-04-08, 10:40
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Eigenlijk wel ja. Ben nu aan het overwegen om een Alpine systeem te kopen. EX-10 of zoiets. Voor 140 euro heb je dit al en je kan het ook gebruiken om je muziek mee af te spelen EN bluetooth verbinding werkt nagenoeg perfect! Nog even nadenken en dan overgaan tot actie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-06-08, 09:29
Petje's schermafbeelding
Petje Petje is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 11
Standaard

welke bluetooth radio's werken dan wel met de iphone?
Ik bedoel welk merk maar vooral welke type en waar te koop?
  #23  
Oud 22-06-08, 13:03
plof123 plof123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de Pioneer nogwat 65 autoradio gekocht. Bluetooth verbinding maken met mijn telefoon doet hij wel. maar hoe kan ik mijn telefoonboek overzetten naar de radio? Tevens wil ik graag weten hoe ik via bluetooth de muziek van mijn iphone kan afspelen op de radio. iemand een idee?
  #24  
Oud 23-06-08, 08:37
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@plof123:
Je kan met de iPhone geen muziek afspelen via bluetooth. Daarvoor heb je A2DP nodig, en dit zit niet op de iPhone. Bluetooth is niet open gesteld door Apple.s
  #25  
Oud 23-06-08, 14:16
plof123 plof123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Ok, dat is erg jammer. Maar weet iemand of het mogelijk is om mijn telefoonboek van de Iphone over te zetten naar m'n autoradio?
  #26  
Oud 15-12-09, 11:30
MvdS's schermafbeelding
MvdS MvdS is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 40
Standaard

Heb 2 weken geleden een Sony autoradio met bluetooth en USB-aansluiting gekocht.
Werkt allemaal perfect, maar loop toch tegen 2 kleine probleempje aan:

1. Als de iPhone verbonden is via Bluetooth, kan je de iPod functie op je iPhone gebruiken, maar krijg je niet de artiest en nummers op je radio te zien. Je moet hem dan ook echt bedienen via je iPhone.
2. Als de iPhone verbonden is via de USB, kan je de iPod functie niet meer bedienen via je iPhone, maar moet dit via de autoradio. Je krijgt dan ook geen plaatjes en artiesten meer te zien op je iPhone. De namen van de artiesten en nummers zijn dan wel te lezen op de autoradio.

Ik wil eigenlijk een combinatie van de 2 functies, ofwel:

1. Via bluetooth ook de artiesten etc zien op de radio en kunnen bedienen via de radio.
2. Via USB, de artiesten zien op je iPhone.

Is dit mogelijk?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: geen spraak via bluetooth radio fedor07 iPhone Navigatie 4 28-08-11 11:43
Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth basset iPhone accessoires en onderdelen 8 15-12-10 17:51
Iphone verbind niet met bluetooth radio. FreakoW iPhone accessoires en onderdelen 1 02-10-10 19:20
muziek via bluetooth radio elisa9180 iPhone accessoires en onderdelen 4 31-10-09 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.