iphone 5 scherm zit los na reparatie!!!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeiedag guyys ik repareer iphones en ik heb een probleem met een iphone 5, na het vervangen van de batterij steekt het scherm van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 scherm zit los na reparatie!!!!!!
goeiedag guyys
ik repareer iphones en ik heb een probleem met een iphone 5, na het vervangen van de batterij steekt het scherm van een iphone 5 een stukje uit aan de bovenkant. wirreeed!! iemand oplossing???? alvast thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mischien onderdeel niet goed aangedraaid juiste schroefje terug ?
|
|
||||
|
||||
Dan heb je de bovenkant niet goed diep genoeg teruggestoken, voordat je de onderkant teruggeduwd hebt (en waarschijnlijk vastgeschroefd)
Lekkere reparateur ben jij |
|
|||
|
|||
Alleen het glas of ook het frame van het scherm dat boven de behuizing uitkomt? Aan de bovenkant van het scherm zitten lipjes die na goed duwen in de uitsparingen komen van de behuizing zodat het scherm overal even diep in de case zit.
Of de lijm tussen het glas en bezel heeft iets losgelaten? Als je erop drukt gaat die dan wel iets dieper in de behuizing? |
|
|||
|
|||
Wellicht eens achter je oor krabben en afvragen of dit wel jou ding is ?
|
|
|||
|
|||
Even los schroeven en weer terug erin. Kijk even op youtube hier staat het perfect uitgelegd zelf in het Nederlands als je even zoekt. Als je al zover ben gekomen met je reparatie moet het terug zetten van het scherm niet het probleem zijn.
|
Labels |
iphone 5, los scherm, probleem, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 scherm zit los en kraakt | JanG | iPhone algemeen | 2 | 21-05-15 16:38 |
iPhone 6 scherm zit los | DurkDG | iPhone algemeen | 7 | 27-01-15 12:33 |
Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los | amiet01 | iPhone algemeen | 24 | 01-03-14 10:59 |
Scherm iPad 2 zit los. | Vortec | iPad algemeen | 2 | 17-08-11 20:42 |
scherm zit los | risb1 | iPhone algemeen | 2 | 06-06-10 20:01 |
|
|