iPhone 6 scherm zit los discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week maandag (19-01-2015) een iPhone 6 en de volgende dag kwam ik er al achter dat mijn scherm los zit in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 scherm zit los
Ik heb sinds vorige week maandag (19-01-2015) een iPhone 6 en de volgende dag kwam ik er al achter dat mijn scherm los zit in de hoek linksboven, naast de camera. Als ik op de witte rand van het scherm druk hoor ik een soort plop geluidje en voel ik iets. Je kunt het scherm ook echt omlaag zien komen met mijn hoesje eromheen. Een paar dagen later kwam ik erachter dat het alleen maar erger was geworden en het nu ook in de linksbovenste hoek van het scherm zat, nu wel echt op het scherm. Ik ben bang dat dit alleen maar erger zal worden en wil graag een reparatie of vervanging van mijn iPhone 6. Wat kan ik het beste doen? Heb hier zelf geen ervaring mee. Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg, Durk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een simpel antwoord ermee terug gaan en omruilen zolang je nog binnen die 8 dagen (winkel aankoop) of (14 dagen online aankoop) zit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een incident aanmaken op de Apple website of met Apple support bellen. Het toestel wordt dan opgehaald en binnen drie of vier dagen heb je een nieuw toestel.
Contact opnemen met Apple Support - Apple Support |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 6, los scherm, scherm los |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los | amiet01 | iPhone algemeen | 24 | 01-03-14 10:59 |
iPod Touch 4G scherm zit los | Flatiner | iPhone algemeen | 4 | 21-09-11 23:04 |
Scherm iPad 2 zit los. | Vortec | iPad algemeen | 2 | 17-08-11 20:42 |
Scherm zit boven los | ChristianS | iPhone algemeen | 5 | 01-12-10 22:41 |
scherm zit los | risb1 | iPhone algemeen | 2 | 06-06-10 20:01 |
|
|